Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: اسامی نهایی نفرات برتر مرحله نخست رکوردگیری به زودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان - با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رییس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: مرحله نخست رکوردگیری چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که برخی از ورزشکاران ما توانستند رکورد ورودی را بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکارانی که موفق به ثبت رکورد ورودی شدند می توانند در مرحله دوم این مسابقات که زیر نظر IPC در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

وی افزود: اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نیز بعد از پایان مرحله دوم رکوردگیری و بررسی عملکرد ورزشکاران مشخص خواهد شد و نفراتی که رکورد خوبی را ثبت کنند در رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک با تیم ملی اعزام خواهند شد.

رییس انجمن پارادوومیدانی در پایان گفت: لیست اسامی اعلام شده در برخی خبرگزاری‌ها بعد از مرحله نخست رکوردگیری، نهایی نیست و بعد از برگزاری جلسه انجمن و کمیته فنی و بررسی اعتراض برخی شرکت کنندگان، از طریق فدراسیون اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: رضایی: اطلاعی از دوپینگ ملی‌پوشان پارادوومیدانی ندارم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان ورزش های جانبازان و معلولین بهمن رضایی پارادوومیدانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارادوومیدانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان ورزش های جانبازان و معلولین بهمن رضایی پارادوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال