Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار قهرودی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه آخر صفر با بیان اینکه هر سال مراسم اربعین به صورت ویژه برگزار می شد، گفت: مردم کشورمان همه ساله، این روزها صحنه های ماندگاری را خلق می کردند و باعث تعجب دشمنان می شدند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا، دهه آخر صفر همچون سال های گذشته با حضور پرشور مردم برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال های قبل، در ایام دهه آخر صفر، مردم برای عرض ارادت به حرم امام رئوف مشرف می شدند، افزود: امسال موظف هستیم تا بنا بر وظیفه شرعی مان و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های متفاوتی را اجرا کنیم.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه این تغییر رویکرد، چیزی از میزان دلدادگی عاشقان اهل بیت (ع) کم نمی کند، ادامه داد: برنامه های آستان قدس هم با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می شود.

وی، شعار برنامه های امسال آستان قدس در دهه پایانی صفر را «در پناه امام رضا(ع)» عنوان کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی متعددی با رویکرد ملی و فراملی تدارک دیده شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بازگشایی رواق ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا خواهد بود، افزود: تاکنون هر اقدامی که در حرم انجام شده، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا بوده است و بعد از این هم هر گونه اقدامی با هماهنگی ستاد خواهد بود.

کد خبر 5040892

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم رضوی عزاداری 28 صفر اربعین 99 مصطفی خاکسار قهرودی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد هماهنگی ستاد آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد