Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: پذیرش مسئولیت ها فرصتی گرانبها برای خدمتگزاری و ادای دین به مردم بوده و تعهد به مسئولیت و جایگاه براساس وظیفه سازمانی اگر به نحو احسن انجام شود، مشکلات مرتفع خواهد بود.

ابوالقاسم الماسی دوشنبه ۱۴ مهرماه در آیین تکریم و معارفه بخشداران بخش پیرسلمان اسدآباد، اظهار کرد: بخشداران به عنوان مدیران سطح بخش با مردم ارتباط و تعامل بیشتری دارند و همواره  گفتار، تعامل بالا با مردم، تصمیم گیری، تعامل و استفاده و بهره گیری از فرصت ها از جمله مواردی است که باید در جایگاه خود نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نگاه خدمتگزاری به مردم، تلاش برای حل مشکلات مردم و حل و فصل مشکلات و خواسته های مردم را در مسئولیت ها مهم دانست و افزود: بخشداران با استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها از جمله ظرفیت سمن ها و رسانه ها از نقش مؤثری در خواسته ها و اجرای سیاست ها و برنامه هایی که دولت دنبال می کند، برخوردار هستند.

الماسی با اشاره به شرایط تحریم و بیماری کرونا تصریح کرد: کرونا، تحریم ها و تهدیدها شرایط کار را دشوار کرده اما در چنین شرایطی به میدان مسئولیت و خدمتگزاری به مردم وارد شدن به مثابه جهاد است.

وی با بیان اینکه بخش پیرسلمان نیاز به کار دارد و خواسته های مردم در این بخش بسیار بوده و خدمات بخش محدود و مشکلات فرهنگی و اقتصادی بسیاری در این بخش نوپا هست، تأکید کرد: بخشدار سابق پیرسلمان به حق با تعامل و ارتباط بالای خود با مردم بخش با تلاش بسیار مطلوب در راستای خدمتگزاری به مردم خوش درخشید و می طلبد بخشدار جدید نیز با قدرت و توان صرف انرژی مضاعف بتواند خدمات بیشتری را در این حوزه ارائه دهد.

الماسی در ادامه با اشاره به دو انتخابات بزرگ و سنگین پیش رو در سال آینده در بحث انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها تصریح کرد: در این کار پرحجم نیاز به انسجام قوی نیروهای استانداری، فرمانداری و بخشداری ها برای اجرای این انتخابات مهم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اسدآباد در گذشته نه چندان دور در انتخابات هر دوره با چالش و مشکلات مختلف روبرو بود که خوشبختانه در دوره های اخیر در انتخابات اسدآباد مشکلی نداشتیم و انتخابات  سالم، ایمن و بدون هیچ گونه حاشیه انجام شده چنان که در انتخابات نمایندگان شهرستان اسدآباد در اعلام نتیجه یکی از شهرستان های پیش رو در سرعت کار و دقت در کار بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در پایان نسبت به ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در دو انتخابات پیش رو تأکید کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم گفت: خوشبختانه وضعیت شهرستان اسدآباد در وضعیت آرامش و  امنیت و در مسیر توسعه و رشد و پیشرفت قرار دارد.

مجید درویشی با اشاره به جابه جایی های و رفت آمدهای سیستم وزارت کشور افزود: این جابه جاجایی ها و رفت و آمدها در سیستم وزارت کشور تابع ضوابط سیاست های خاص یک روند کاملاً طبیعی است.

وی تصریح کرد: استفاده از نیروهای وزارت کشور در مسئولیت های مختلف سیستم وزارت کشور در دولت تدبیر و امید یک حسن بوده چراکه کادرسازی در سیستم وزارت کشور و استفاده از نیروهای این سیستم در مسئولیت های استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها ضرورت دارد و اگر فضاسازی انجام گیرد، نیروهای سیستم وزارت کشور امکان رشد دارند.

درویشی با اشاره به بخشدار سابق پیرسلمان و خدمتگزاری وی به مدت سه سال در این بخش گفت: بخشدار سابق پیرسلمان یکی از بخشداران پرتلاش، آرام و با ارتباط و از تعامل بالا و خوب با مردم حوزه خود و نیز با حوزه های همسایه برخوردار بود که تا مشخص شدن پست جدید از او به عنوان مشاور اجرایی در فرمانداری استفاده خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با بخشدار جدید پیرسلمان نیز تصریح کرد: محمود فیروزبخت، پیش از این در حراست فرمانداری مشغول خدمتگزاری بوده و یکی از حراستی های کم حاشیه و خوب و همراه به شمار می رفت که همواره به دنبال حل مشکلات و رضایتمندی مردم و مجموعه بوده است که امیدواریم این پشتکار نیز در پست جدید توسط وی در خدمتگزاری به مردم  تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان «محمود فیروزبخت» به عنوان بخشدار جدید پیرسلمان معرفی و از خدمات ارزنده «محسن عزیزی» بخشدار سابق تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات خدمتگزاری به مردم سیستم وزارت کشور بخشدار سابق مسئولیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید

دنیل آنجورین ۱۴ ساله که یکی از هواداران سرسخت آرسنال بود، هفته گذشته به شکلی غم‌انگیز به قتل رسید

طرفداری | هفته گذشته، چند فرد ناشناس در شمال شرق لندن به دنیل آنجورین حمله کرده و او را با ضربات قمه به قتل رساندند. این اتفاق تلخ در حالی برای آنجورین رخ داد که او تنها ۱۴ سال سن داشت و در حال رفتن به مدرسه‌اش بود. خانواده و معلمان آنجورین، او را کودکی بسیار باهوش و بامزه توصیف کردند که علاقه زیادی به فوتبال داشته و از طرفداران پر و پا قرص آرسنال بوده‌است.

در همین راستا، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جدال امروز خود با بورنموث، به دنیل آنجورین ادای احترام خواهد کرد. ضمن اینکه توپچی‌ها حمایت خود از خانواده کودک قربانی را اعلام نمونده و اقدام وحشیانه علیه او را محکوم کردند.

دو تیم آرسنال و بورنموث از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در جدالی حساس از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم امارات میزبان این تقابل خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس