Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضریب نفوذ اینترنت پهن باند در استان 85 درصد است که از این رقم 81 درصد به اینترنت پهن باند سیار و 4 درصد به اینترنت پهن باند ثابت اختصاص دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، جواد غلام پور در جلسه کارگروه رسیدگی به مشکلات خطوط مشترکین ADSL استان که در سالن جلسات اداره کل ارتباطات استان برگزار شد، افزود: در 4 سال اخیر استفاده از اینترنت پهن باند در استان بیش از 30 درصد افزایش داشته است و تلاش می شود با توسعه زیرساخت ها این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات استان ضمن بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و آغاز قرنطینه در ابتدای سال شاهد رشد ضریب نفوذ اینترنت پر سرعت در استان بودیم، اظهار کرد: اینترنت پهن باند در استان بیش از 640 هزار مشترک دارد که از این رقم بالغ بر 610 هزار اشتراک مربوط به اینترنت پهن باند سیار است.

غلام پور تصریح کرد: 95 درصد از دسترسی ها به اینترنت پر سرعت از طریق فناوری نسل سوم و چهارم، 4 درصد از طریق xDSL و حدود یک درصد نیز از طریق فناوری TD-LTE صورت می پذیرد.

وی همچنین به طرح هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و تجهیز بیش از 1200 مدرسه در استان به اینترنت پر سرعت را گام مهمی در توسعه خدمات فناورانه و دسترسی به اینترنت پهن باند برشمرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اینترنت پهن باند اینترنت پهن باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور