Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان همدان گفت: طی فصل تابستان در بسیاری از نقاط کشور شاهد آتش سوزی‌هایی بودیم اما عملکرد مدیریت بحران شهرستان همدان در پیشگیری و کنترل آتش سوزی‌های احتمالی خوب بود.

وی با توجه به گزارش عملکرد اقدامات شهرداری همدان در راستای مهار سیلاب در سطح شهر همدان افزود: احداث سیل برگردان غربی شهر همدان برای ما اهمیت ویژه دارد و در جلسات آتی نیز بررسی اقدامات سه شهر دیگر شهرستان همدان با اولویت شهر جورقان در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان با تاکید بر لزوم هماهنگی حداکثری بین دستگاهی در حین بحران عنوان کرد: در مواجهه با بحران‌ها نجات جان افراد اولویت نخست بوده و به دنبال آن باید به دنبال کاهش خسارت‌های احتمالی باشیم و هیچ اختلاف نظری نباید در بین دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی تجهیزات و ماشین آلات برای بهره گیری در شرایط بحرانی افزود: نقاطی در سیل سال ۹۷ داشتیم و گاهی برای رفت و آمد به روستایی مجبور بودیم از قایق استفاده کنیم که باید قبل از وقوع بارش‌ها اقدامات لازم انجام شده باشد.

افشاری با اشاره به جانمایی مراکز اسکان موقت توسط هلال احمر در شهر همدان اظهار کرد: جانمایی مکان اسکان کفایت نمی‌کند و باید تمهیدات لازم برای تأمین خدمات مورد نیاز اسکان یافتگان در شرایط اضطراری پیش بینی شود.

کد خبر 5040915

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین افشاری فرمانداری همدان مدیریت بحران ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر اربعین 99 شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کمیته عالی امور عشایر فلسطینی در نوار غزه در گفتگو با وبگاه العربی الجدید تاکید کرد که اهداف و تصورات اشغالگران صهیونیست در مورد مرحله پساجنگ در غزه که شامل تشکیل ادارات مدنی متشکل از عشایر و رهبران محلی در کنار حفظ جنبه امنیتی است، هرگز محقق نخواهد شد.

عاکف المصری اظهار داشت: ما در هیئت عالی امور عشایر موضعی واضح و روشن داریم بدین مضمون که هرگز جایگزین هیچ نهاد سیاسی فلسطینی نخواهیم شد و مجددا تاکید می‌کنیم که عشایر پشتوانه ملی همه گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی هستند و حافظ صلح داخلی و بافت اجتماعی در نوار غزه خواهند بود. وی عنوان کرد که هیچیک از بازرگانان فلسطینی در نوار غزه به انگیزه منافع اقتصادی که دشمن صهیونیستی می‌خواهد برایشان تامین کند، چنین نقش‌هایی را ایفا نخواهند کرد، زیرا در این صورت در معرض شبهه‌های امنیتی و ملی قرار خواهند گرفت.

المصری در رابطه با میزان هماهنگی بین عشایر و طرف‌های مختلف برای تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در غزه گفت اصل بر هماهنگی و همکاری با نیروهای پلیس و هلال احمر در نوار غزه است که مسئول هماهنگی برای ورود کمک‌ها است.

المصری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد که عشایر فلسطینی در نوار غزه طرح‌های دشمن صهیونیستی برای ایجاد ناامنی و هرج و مرج در این باریکه را ناکام گذاشتند. وی گفت رژیم اشغالگر به دنبال روبروی هم قرار دادن عشایر و نیروهای پلیس در غزه برای راه انداختن جنگی داخلی بود اما ملت فلسطین از آگاهی کافی و حس ملی برای به شکست کشاندن این طرح‌ها برخوردار بود.

کد خبر 6089815 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند