Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: مرحله هفتم رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت اربعین حسینی اجرا می‌شود و در مراحل قبلی نیز ۳۰ هزار بسته غذایی توزیع شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و دستگیری از صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تاکنون 6 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان همدان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری اعضای ستاد مردمی مقابله با کرونا ضمن ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی، غربالگری و تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، 7 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در همدان شناسایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: در 6 مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه مانند ماه نیمه شعبان، مبارک رمضان و دهه اول محرم 30 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد و برخی خانواده‌ها چند مرحله، کمک دریافت کردند.

بقایی گفت: مرحله هفتم نیز در دهه آخر ماه صفر و از اربعین حسینی تا پایان این ماه اجرا شده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین قشرهای نیازمند توزیع می‌شود.

‌اهدای یک‌هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در رزمایش «کمک مؤمنانه» ‌نیشابورجمعی از روستاییان تهران کمک‌های مؤمنانه خود را بین محرومین توزیع کردند + عکس16 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه شهرکرد توزیع شده است


وی اعلام کرد: مردم می‌توانند هزینه سفر اربعین، هدایا و نذورات خود را به نیت مواسات و دستگیری از نیازمندان به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تحویل داده و کمک‌های نقدی را به شماره کارت 6037997599032966 یا شماره حساب 0151725172008 نزد بانک ملی واریز کنند.

بقایی افزود: در آستانه سال تحصیلی نیز 2 هزار و 300 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند هدیه شده که ارزش هر بسته 170 تا 200 هزار تومان است.

انتهای پیام/744/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه گیلان و در آستان امامزادگان امیر حیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اظهار کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است، افزود: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تأمین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

کد خبر 6095116

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی