Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی، مقرر شد کارت ورود به جلسه این آزمون استخدامی از ۲۰ مهر ماه جاری توزیع شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، شهریور ماه جاری به اتمام رسید و تمامی مراحل ثبت نام آزمون فوق به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان جهت ثبت نام، باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۶۱۶ هزار ریال (با احتساب ۶ هزار ریال خدمات پیامکی) اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را انجام میکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر شد و برای افرادی که کد رهگیری داشتند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

داوطلبان از ۲۰ تا ۲۲ مهر ماه سال جاری می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت کارت ورود به جلسه خود را دریافت و فرم خود اظهاری خود را دریافت کنند.

دانشگاه های علوم پزشکی اراک، اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اسفراین، اصفهان، البرز، اهواز، ایران، ایرانشهر، ایلام، آبادان، بابل، بجنورد، بم، بوشهر، بهبهان، تبریز، تربت جام، تربت حیدریه، جهرم، جیرفت، خلخال، خمین، خوی، علوم بهزیستی و توانبخشی، دزفول، رفسنجان، زاهدان، زنجان، ساوه، سبزوار، سراب، سمنان، سیرجان، شاهرود، شوشتر، شهرکرد، شهیدبهشتی، قزوین، کاشان، کردستان، کرمان، گراش، گلستان، گناباد، گیلان، لارستان، مراغه، مشهد، نیشابور، هرمزگان، یاسوج، یزد، لرستان و مرکز قلب شهیدرجایی این آزمون را برگزار می کنند. ضمن اینکه ۸ حوزه امتحانی دیگر به حوزه های امتحانی آزمون اضافه شده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت آزمون فوق در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشكي مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون استخدامی علوم پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره ممنوعیت دریافت هدیه برای کارکنان دولت، اظهار داشت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن، دریافت هرگونه هدیه برای کارکنان دولت، ممنوع است؛ امیدواریم با این کار، سلامت اداری، افزایش و فساد، کاهش پیدا کند.

لطیفی تصریح کرد: ۱۴ اردیبهشت، آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود؛ در این آزمون، پس از ۱۰ سال، ۱۹۱۱۲ تن در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش‌آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت؛ ۱۰ سال بود که این مجوز داده نشده بود.   رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هزار تن برای این آزمون، ثبت نام کرده‌اند و جهاد دانشگاهی، آن را برگزار می‌کند، گفت: امیدواریم تا نیمه خرداد، نتایج آزمون اعلام شود و اول مهر، این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.   لطیفی اظهار داشت: این کار، تدبیر و دستور رهبر معظم انقلاب بود که برای کیفیت‌بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش، جذب کنیم.   رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره استخدام سرایداران یا نیرو‌های خدماتی در مدارس با عنوان بابای مدرسه، تصریح کرد: در این زمینه قرار بود که تأمین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه مشخص شود؛ ما در سقف تأمین اعتبار، کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محرومند، در اولویت هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد