Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:14:29 GMT

خشم سرویس مخفی از خروج غیرضروری ترامپ از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۵۹۴۵

خشم سرویس مخفی از خروج غیرضروری ترامپ از بیمارستان

خبرگزاری فارس: دو نفر از ماموران سرویس مخفی ترامپ به دلیل همراهی کردن وی برای خروج غیرضروری از بیمارستان باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند. آن‌ها برای این که ترامپ بتواند با هوادارانش دیدار کند، با وی در خودروی ریاست‌جمهوری نشستند.

به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، این مسئله باعث خشم در این آژانس که ۳ هزار محافظ زبده در آن مشغول به کار هستند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و مقامات ایالت مریلند می‌گویند این ماموران باید به دلیل تماس نزدیک با ترامپ قرنطینه شوند.

ماموران سرویس مخفی در ماه ژوئن هم بعد از شیوعی که با تجمع انتخاباتی در اوکلاهاما مرتبط دانسته شده بود، در قرنطینه قرار گرفتند و حالا هزاران نفر آن‌ها در فصل انتخابات مشغول به کار هستند که در صورت مثبت شدن آزمایش کرونایشان از دور کار خارج می‌شوند.

در حالی که دستیاران ترامپ اصرار دارند که فرصت خودنمایی و گرفتن عکس را پزشکان به ترامپ دادند و این کار را مجاز دانستند، مشخص نیست که آیا این ماموران موافق مشارکت در این کار بودند یا به آن‌ها دستور داده شد. همچنین در بین ماموران این سرویس نگرانی‌ها درباره نگرش بی‌ملاحظه کاخ سفید در ارتباط با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی افزایش یافته است.

طبق قوانین مریلند، افرادی که در فاصله کمتر از ۶ فوتی (حدود یک متر و ۸۳ سانتیمتر) یک بیمار کووید-۱۹ برای دست‌کم ۱۵ دقیقه بوده‌اند باید تحت قرنطینه قرار بگیرند.

پیشتر یکی از پزشکان مدعو در بیمارستان «والتر رید» از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در خارج شدن غیرضروری از بیمارستان و به خطر انداختن جان ماموران سرویس مخفی که او را همراهی کردند، به شدت انتقاد کرده بود.

دکتر «جیمز فیلیپس» در توییتی نوشت: تک‌تک افراد حاضر در خودرو هنگام سواری کاملاً غیرضروری رئیس‌جمهور باید برای ۱۴ روز در قرنطینه قرار بگیرند. ممکن است بیمار شوند. ممکن است بمیرند. برای نمایش سیاسی. ترامپ به آن‌ها دستور داده جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است.

وی در توییتی دیگر نوشت: خودروی شاسی‌بلند ریاست‌جمهوری نه تنها ضد گلوله است بلکه برای جلوگیری از حمله شیمیایی در مقابل نفوذ هوا هم مقاوم است. خطر انتقال کووید-۱۹ داخل آن به اندازه روند‌های پزشکی است. بی‌مسئولیتی (ترامپ) حیرت‌انگیز است. من نگران سرویس مخفی هستم که مجبور به این اقدام شده است.

فیلیپس در مصاحبه با سی‌ان‌ان هم گفت: این اقدام به هیچ وجه استاندارد نیست و من نمی‌توانم باور کنم که بدون اعمال نفوذ غیرضروری بر اساس سلسله مراتب فرماندهی آن پزشکان این مجوز را می‌دادند.

وی افزود در تمام دوران کار او در بخش‌های مختلف بیمارستانی هرگز به بیماران اجازه مرخص شدن داده نشده مگر آن که برخلاف توصیه پزشکی برای خروج امضا بدهند.

رئیس‌جمهور آمریکا دیروز با انتشار یک ویدئو از طرفداران خود که در مقابل بیمارستان حضور داشتند تشکر و اعلام کرد که احتمالا برای دیدار با آن‌ها بیمارستان را ترک می‌کند. دقایقی بعد خبرگزاری فرانسه با بیان اینکه کاروان موتوری رئیس جمهور آمریکا در مقابل بیمارستان والتر رید مشاهده شده، گزارش داد که با این حال مقصد این کاروان مشخص نیست.

شبکه سی‌ان‌ان لحظاتی بعد از حضور ترامپ در میان طرفدارانش با خودرو، گزارش داد که ترامپ دوباره به بیمارستان بازگشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرویس مخفی محافظان ترامپ قرنطینه بیمارستان کرونا سرویس مخفی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین