Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:07:37 GMT

هنرپیشه فیلم های «اسپایک لی» کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۰۴۸

هنرپیشه فیلم های «اسپایک لی» کشته شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، اداره پلیس آتلانتا تأیید کرد که «توماس جفرسون برد»، هنرپیشه چندین فیلم «اسپایک لی»، روز شنبه در آتلانتا کشته شد. او ۷۰ ساله بود.

پلیس اعلام کرد که «توماس جفرسون» هنرپیشه چندین فیلم «اسپایک لی» در آتلانتا توسط سلاح گرم به قتل رسیده است.

روز شنبه، ماموران پلیس آتلانتا در ساعت ۱:۴۵ بامداد پس از یک تماس تلفنی در مورد مجروح شدن یک نفر، به خیابان «بلوِردِه۲۲۵۹» اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس به محض رسیدن به محل، او را در حالی که بدون هوشیاری در محل دراز کشیده بود، یافتند. نیروهای اورژانس پزشکی به صحنه آمده و او را شناسایی و اعلام کردند که وی از ناحیه پشت به علت اصابت گلوله های متعدد کشته شده است.

کارآگاهان قتل در حال بررسی شرایط پیرامون این حادثه هستند و تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد.

 اداره پلیس آتلانتا به ورایتی گفت که این اطلاعات مقدماتی بوده و با ادامه تحقیقات یا روشن شدن اطلاعات جدید، ممکن است تغییر کنند.

«توماس جفرسون برد» در چندین فیلم ساخته «اسپایک لی» از جمله «کلاکرز» (Clockers)، «سوار اتوبوس شوید» «گول خورده»(Bamboozled)، «شای رَک»(Chi-Raq)، «تابستان رد هوک» «دختر6» و «خون شیرین عیسی»(Da Sweet Blood of Jesus) ایفای نقش کرده است.

او همچنین در فیلم «بهترین های بروکلین» ساخته «آتوان فوکوآ»، فیلم زندگینامه «ری چارلز» با عنوان «ری» ساخته «جمی فاکس» و «منفجرش کن»(Set It Off) به کارگردانی «گَری گِرِی» ظاهر شد.

«اسپایک لی» کارگردان رنگین پوست اسکاری هالیوود که جفرسون در چندین فیلم شاخص وی ظاهر شده، روز یکشنبه در اینستاگرام ضمن ابراز تسلیت برای درگذشت، به وی ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم قتل پلیس سلاح گرم توماس جفرسون اسپایک لی قتل آتلانتا مأموران هنرپیشه چندین فیلم اسپایک لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)