Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@17:33:37 GMT

کلاهبرداری میلیاردی به نام یک ارگان نظامی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۲۷۸

کلاهبرداری میلیاردی به نام یک ارگان نظامی در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، هفته گذشته خبری در خصوص فعالیت غیر قانونی شرکتی که با جعل عنوان یک سازمان نظامی و استفاده از سربرگ های آن اقدام به خرید و فروش خودرو خارجی و داخلی می کردند که ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خورد قرار داده و پس از انجام تحقیقات و پایش های اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ارسال مستندات مربوطه به مراجع قضایی و اخذ دستور در بامداد روز 12 مهرماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به ادرس اعلامی در حوالی خیابان جلال ال احمد اعزام و موفق به دستگیری 2 نفر از اعضای اصلی این باند شدند.

در بازررسی از دفتر این شرکت تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ های نظامی جعلی کشف شد.

کلاهبرداری میلیاردی

تا کنون 3 تن از مالباختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شده و شرکت مذکور نیز با دستور قضایی پلمب شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم حوادث فروش خودرو پلیس کلاهبرداری اخبار حوادث خرید و فروش خارجی تهران دستگیر کلاهبرداری میلیاردی عکس قتل مرد ایران فیلم دختر تلگرام زن دادگاه سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج

اقبال حمیدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با رصد و شناسایی محل نگهداری کبک ها، با اخذ حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز، ۳۷ قطعه کبک که قصد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: محیط بانان افزون بر این کبک ها؛ ۳۵ قفس چوبی و یک شبکه نگهداری پرندگان هم کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد حقوقی نسبت به تشکیل پرونده در این رابطه و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی اقدام کرده است. 

حمیدی ادامه داد: پرندگان کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست انتقال داده شده اند و پس از بررسی‌های جسمانی، تغذیه و مراقبت‌های لازم در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رها سازی می‌شوند.

کبک‌ها که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند.

 در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان