Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:18:20 GMT

رییس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۶۳۲۳

رییس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ۱۴ عضو مجمع هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی در انتقاد به عملکرد رئیس این هیأت نامه مکتوبی را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کردند و خواستار ابطال مجمع انتخاب رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی شدند.

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز طی ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون ( رئیس مجمع) خواستار تعیین تکلیف وضعیت هیأت جانبازان و معلولین استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام فدراسیون تصمیم به برگزاری مجمع فوق العاده شد و با توجه به شرایط کرونا رئیس فدراسیون اختیارت خود را به مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تفیض کرد.در این مجمع ابتدا محمدی‌فر به مدت 10 دقیقه زمان داشت تا از عملکرد خود در مدت حضورش به عنوان رئیس هیأت دفاع کند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی درصحبت‌های خود ابتدا مدعی شد در جلسه‌ای که با مدیر کل ورزش  و جوانان خراسان رضوی داشته فتاحی بدون توجه به صحبت‌هایش او را از اتاق خود بیرون کرده و اظهار کرد: دونفر از اعضای مجمع با من تماس گرفته و اعلام کردند در معذوریت نامه ارسال شده به فدراسیون را امضا کردند.

محمدی‌فر تصریح کرد: من یک نیرو در تهران و یک نفر در مشهد استخدام کردم که به هرکدام ماهانه ۵۰۰هزار تومان حقوق پرداخت می‌کردم که یک نفر از آنها استعفا کرد، چرا در نامه ارسال شده به فدراسیون کسی اشاره نکرده بعضی آقایان با فرزند و اقوام خود درهیأت کار می‌کنند و سود می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: من از ابتدای حضورم دیدم زیر ساخت‌ها مناسب ورزشکاران جانبازان و معلولین نیست، هر اقدامی کردم در منافع جمع بوده، می‌گویند چرا حقوق ندادید درست است با تعطیلی اماکن ورزشی چگونه حقوق دهم؟

رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی عنوان کرد: به شهرداری مراجعه کردم و قرار بود 50 میلیون کمک هزینه به هیأت دریافت کنم اما گفتند برو و بعد از انکه نتیجه مجمع مشخص شد برگرد،کار کردن با این شرایط سخت است اینجا به دنبال رای نیستم اما خدا را در تصمیماتتان در نظر بگیرید.

بعد از صحبت‌های محمدی‌فر، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به ادعای وی مبنی بر ببیرون انداخته شدن از اتاقش توضیح داد: در تمام ۲۷سال خدمتم تاکنون نشده بود یک نفر که به چشم‌هایم نگاه کند و دروغ بگوید اگر تاکنون از سمت من یا اداره کسی با اعضای مجمع تماس گرفته و راجع به رئیس هیأت و برگزاری این جمع صحبت شده مدیون است اعلام نکند، الان هم حاضرم با  آقای محمدی‌فر به حرم بروم واگر او دست روی قرآن بگذارد واین حرفها رو تکرار کند استعفا دهم و بروم.

فتاحی ادامه داد: من آنقدر ادب دارم کسی را از اتاقم بیرون نکنم آن هم رئیس هیات را، همه ما یک روز می‌میریم کاش بااین صحبت‌ها تصوری که از مشا داشتم را خراب نمی‌کردید، از روز گذشته به من گفته بودند در فضای مجزایی توهین هایی از سمت شما به ما نسبت داده شده اما باور نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: ماهیچ رییس هیاتی را به مدت ۴سال نداریم هر کسی شعارهایی که در رمان انتخابات داده برآورده نکند باید در مجمع سالیانه پاسخگوی اعضای مجمع باشد، واقعا از اعضای مجمع باید تشکر کنم که از حق قانونی خود به خوبی بهره بردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: مجموعه ۱۵خرداد سالهاست در اختیار جانبازان و معلولین است هیچکس به خاطر ندارد ما دخالت کرده باشیم در کار این هیات، از نظر مالی نیز هیچ مشکلی هیات نداشته مجموعه‌ها به دلیل کرونا بسته بوده اما یک ریال اجاره بابت این موضوع نگرفتیم با قیمت پایه استخر سجاد را  ۷۰۰میلیون تومان و چندسالن‌ را ۱۸۰میلیون با قیمت پایه و کارشناسی شده به هیأت اجاره دادیم، کل پولی که هم برگشت می‌خورد به خود هیات، این قانون است که درآمد حاصل از واگذاری اماکن در همان محل هزینه شود ما نمی‌توانیم درآمد کاشمر را برای سرخس هزینه کنیم.

فتاحی تاکید کرد: به جای اینکه گزارش به مجمع دهید که چرا رتبه اول هیأت به سوم تنزل پیدا کرده این صحبت‌های کذب را بیان می‌کنید، منابع مالی که قول دادید کجا رفت؟۱۰میلیارد شهرداری به ما کمک کرده چطور این کمک را زیر سوال میبرید ۱۰بار گفتم پول را از شهرداری بگیرید چرا تهمت می‌زنید؟در دو سه ماه گذشته پیگیری کردیم شهرداری یک مجتمع برای جانبازان و معلولین می‌سازد، اگر ما نتوانستیم ارتباط بگیریم به چیزهای دیگر بسط ندهیم.

وی با بیان اینکه آنچه اعضای مجمع تشخیص دهد ما احترام میگذاریم و قطعا به سمتی میرویم که نظر مجمع را جلب کنیم خاطرنشان کرد: من از ورزشکاران و قهرمانان این هیأت عذرخواهی میکنم اگر نتوانستیم آنطور که شایسته حمایت بودید هیات را تشکیل دهیم، هرچند اگر بیماری کرونا پیش نمی‌آمد حمایت های مالی خوبی پیش بینی شده بود که انجام میشد ما تاکنون به تعهداتمان پایبند بودیم کارهایی که میبایست انجام دادیم استانداری و مجموعه شهرداری به پاداشی که وعده داده بودند پایبند هستند و با قدرت کارتان را انجام دهید. 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: به محض دریافت اعتبارات به قهرمانان کمک می‌شود، ۹میلیارد سال ۹۸اعتبارات ما کاهش پیدا کرده تاکنون ۲/۵میلیارد دریافت کردیم اما شما ثابت کردید مرد روزهای سخت هستید همانطور که شاهین ایزدیار نشان داد که میتواند رکورد بزند باز هم میتوانید این افتخار آفرینی را تکرار کنید، علارغم همه محدودیت های که وجود دارد ۱۰۰پروژه درحال آماده سازی داریم در شهرستان‌ها نگاه به جانبازان و معلولین مثبت شده است امیدوارم روزهای خوب هیأت با همدلی تکرار شود.

در پایان پس از رأی‌گیری از اعضای مجمع مجید محمدی‌فر با کسب ۱۴رای مخالف از این هیئت برکنار شد.گفتنی است؛ با برکناری رییس هیئت سرپرست به زودی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی جانبازان محمدی فر فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مدیر کل ورزش اعضای مجمع رئیس هیأت محمدی فر صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد. امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان است. جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد، اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود، به‌طور قطع اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیلگر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در استان گسترش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبود، اما همه افرادی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند، به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک‌صدا و یک‌دل بایستیم تا ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد، خوشایند نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند