Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، در رابطه با گزارش‌هایی مبنی بر کمبود آرد در شهرهای مختلف استان به‌ویژه مرکز استان، از توزیع کامل سرانه آرد شهرهای استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، غلام‌رضا بابایی با بیان اینکه سرانه آرد آذربایجان‌غربی به طور کامل توزیع شده، اظهار داشت: با این‌وجود بین ۲ تا ۳ نوبت توزیع آرد در قالب ترمیمی و مازاد بر سرانه توزیع شده تا بتواند نیازهای بازار را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهمیه هر نفر برابر با ۶۳۰۰ گرم است، گفت: در توزیع آرد شهرهای با جمعیت بالا، آرد بیشتری توزیع شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، دلیل شایعه کمبود نان را متوجه نانوایی‌ها دانست و گفت: به دلیل تفاوت قیمت آرد یارانه‌ای و آزاد برخی نانوایی‌ها از پخت نان پرهیز می‌کنند.

وی همچنین افزایش قیمت سایر موارد اولیه برای پخت نان را دلیل دیگری برای کاهش پخت نان عنوان کرد و گفت: برخی نانوایی ها به دلیل اینکه پخت نان صرف نمی‌کند، کمبود آرد را عنوان می‌کنند.

بابایی در پایان اختلاف قیمت بازار آزاد و آرد یارانه‌ای را در کنار قاچاق مهم‌ترین دلایل کمبود عرضه نان اعلام و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده این مشکل مرتفع شود.

وی همچنین سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ را برای اعلام شکایت مردمی مورد اشاره کرد و ادامه داد: در دو روز گذشته شکایت‌هایی از طرف مردم دریافت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان غربی توزیع شده پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود