Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سهرابیان‌ مقدم رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری اردوی تیم ملی با هزینه شخصی اظهار داشت: اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم و این موضوع صحت ندارد. اگر ما نمی‌خواستیم اردو‌ها را برگزار کنیم چرا باید با آن همه فشار موجود به دنبال گرفتن مجوز برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام کار‌های لازم انجام شده است و مجوز برگزاری اردو را در شرایط قرنطینه گرفته ایم. اگر ورزشکاری می‌خواهد به تنهایی تمرین کند هرجایی را می‌تواند انتخاب کند، اما اردوی تیم ملی جایی است که فدراسیون مشخص می‌کند.

او در مورد زمان برگزای اردو‌ها گفت: اردو‌های آماده سازی ملی پوشان قایقرانی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد. برای برگزاری اردو از ستاد مبارزه با کرونا مجوز گرفته ایم، اما با توجه به شرایط موجود و اوج گیری دوباره ویروس کرونا باید منتظر بمانیم و ببنیم این ستاد آیا دستور جدید را صادر خواهد کرد یا خیر. موضع استانداری در این مورد متغییر است، اما به هر حال ما برنامه‌ی اردوهایمان را مشخص کرده ایم و اگر مشکلی به وجود نیاید برگزار خواهند شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد مکان برگزاری اردو‌ها گفت: فعلا گزینه‌ای به جز تهران و دریاچه آزادی نداریم تا فضای مناسبی را پیدا کنیم و بتوانیم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم. ما در یک شرایط بحرانی قرار داریم و این موضوع با کسی شوخی ندارد. ما با جان ورزشکاران سرو کار داریم. اگر مجوز برگزاری اردو‌ها لغو شود قطعا برگزار نخواهند شد. جان ورزشکاران برای من بسیار مهم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی تیم ملی قایقرانی برگزاری اردو اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز

این اردوی چهار روزه با حضور اسکواش بازان برتر دختر از ۱۰ استان کشور تا ۹ اردیبهشت در خانه اسکواش تبریز برگزار می‌شود.

ورزشکاران برگزیده این اردو در ترکیب تیم ملی در مسابقات جونیور پاکستان شرکت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!