Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال فرزند دوم سرمربی رئال مادرید به یکی دیگر از تیم‌های دسته دوم فوتبال اسپانیا قطعی شد و هافبک سابق بارسلونا نیز ممکن است به این کشور برگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، در آخرین روز از پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، لوکا زیدان پسر دوم زین‌الدین زیدان که فصل گذشته به صورت قرضی از دروازه تیم راسینگ سانتاندر محافظت می‌کرد با عقد قراردادی دو ساله به تیم رایووایکانو ملحق شد تا دوران بازی خود را در دسته دوم فوتبال اسپانیا ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا زیدان که تا پایان فصل گذشته با رئال مادرید قرارداد داشت، با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد و به صورت قطعی به تیم رایووایکانو پیوسته است.

در همین حال نشریه مارکا خبر دیگری از فوتبال اسپانیا منتشر کرده است مبنی بر اینکه یحیی توره بازیکن سابق تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچسترسیتی، در 37 سالگی به لالیگا بر می‌گردد تا برای تیم کادیس بازی کند. گویا این بازیکن ساحل عاجی که این فصل برای خودش تیمی پیدا نکرده است، قصد دارد پیش از آغاز دوران مربیگری‌اش یک فصل دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

فرزند زیدان به آلمریا پیوست

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا لالیگا زین الدین زیدان فوتبال اسپانیا لالیگا زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت