Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، در شرایطی که فرآیند رسیدگی به اتهامات «محمد امامی» و سایر همدستانش در جریان است و نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات او و ۳۲ متهم دیگر پرونده، صبح روز دوشنبه 27 مرداد به ریاست قاضی مسعودی‌مقام با قرائت بخش اول کیفرخواست ۲۴۰ صفحه‌ای متهمان و دلایل انتساب جرم به آنها، برگزار شد، خبرهایی شنیده می‌شود که فعل و انفعالاتی در حاشیه روند مزبور از ناحیه متهمان و مشخصاً «محمد امامی» متهم ردیف اول پرونده در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس کسب اطلاع صورت گرفته، محمد امامی متهم ردیف اول پرونده مزبور که متهم است از طریق نفوذ در مدیران وقت صندوق ذخیره فرهنگیان، نقشه‌های مجرمانه خود را در بستر صندوق ذخیره فرهنگیان پیاده‌سازی کرده‌ و موفق شده‌ از مجرای پرداخت رشوه‌‌های کلان، بیش از هزار میلیارد تومان را در پوشش دریافت تسهیلات از بانک سرمایه خارج کند، پروژه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای ویژه‌ای را برای تحت‌الشعاع قرار دادن رسیدگی‌های قضایی به پرونده فساد کلان اقتصادی خود دنبال می‌کند.

امامی که متهم به تحصیل مال از طریق نامشروع از مجرای دریافت غیرقانونی میلیاردها تومان تسهیلات از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است، به واسطه برخی نزدیکانش در راستای جوسازی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی با هدف منحرف کردن اذهان و تحت‌الشعاع قرار دادن رسیدگی‌های قضایی به پرونده فساد کلان اقتصادی خود، اقدام به استخدام تیم خبری نیز کرده است و با ارائه سوژه‌هایی به تیم مزبور، از آنها تولیدات رسانه‌ای خاص طلب می‌کند.

اطلاعات کسب شده حاکیست که آقایان «م.ح.ل» و «ح. ز» از هدایت‌کنندگان تیم رسانه‌ای استخدام شده توسط محمد امامی هستند که مسؤولیت پول پاشی گسترده در رسانه‌های خاص را بر عهده دارند و در همین راستا هم برخی عناصر رسانه‌ای اعم از خبرنگار، گرافیست و تدوینگر نیز در تیم خبری چیده شده توسط محمدامامی جهت تحریف پرونده حضور دارند که خانم «و.ک» و آقای «س.ت» دو لیدر آن هستند.

از برآیند تلاش چندماهه محمد امامی و تیم ویژه خبری استخدام شده توسط او چنین برمی‌آید که او مصمم است بخشی از اموال نامشروع تحصیل کرده از سهم فرهنگیان کشور را صرف پروژه تحریف خبری و رسانه‌ای از اقدامات غیرقانونی و مجرمانه خود کند تا به زعم خود بتواند روند رسیدگی قضایی به پرونده‌ فساد اقتصادی کلان خود را تحت‌الشعاع قرار دهد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم دادگاه قاضی جرم اخبار حوادث پول رسانه قضایی محمد امامی تبلیغاتی عکس قتل مرد ایران دختر فیلم تلگرام زن دادگاه سرقت محمد امامی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت