Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:55:30 GMT

شرط پرداخت اعتبار پاییز دستگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۷۶۳۷

شرط پرداخت اعتبار پاییز دستگاه‌ها

معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، شرط تخصیص اعتبارات هزینه‌ای سه ماهه سوم امسال دستگاه‌ها را ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه نخست سال برشمرد.

 «سیدحمید پورمحمدی» در این بخشنامه که به همه دستگاه‌های اجرایی کشور، ابلاغ شده خواست گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات خود را ارسال کنند؛ چرا که هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم امسال پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بخشنامه دستگاه‌ها باید گزارش عملکرد خود را براساس پیوست شماره چهار قانون بودجه امسال که بر بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد تاکید دارد مطابق قالب جداول پیوست که نسخه الکترونیک آن در سایت سازمان برنامه و بودجه به آدرس www.mporg.ir قابل دریافت است، ارسال کنند.

در این بخشنامه دستگاه‌ها حداکثر تا تاریخ شانزدهم مهرماه فرصت دارند گزارش خود را به سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها حسب مورد ارسال کنند.

در این بخشنامه آمده است که تبعات مغایرت در عناوین برنامه، خروجی، سنجه عملکرد، مقدار هدف کمی و مبالغ مصوب و ابلاغی اعتبارات بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود و در صورت عدم همکاری در اجرای این بخشنامه، هرگونه مسئولیت عدم پرداختها از جمله پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر نیز با آن دستگاه خواهد بود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برنامه و بودجه گزارش عملکرد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است