Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر رودسر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر مهم و وظیفه دینی و ملی است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

وی بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات گذشته ستاد تاکید کرد و افزود: کار فرهنگی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید در کنار اجرای قوانین انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رودسر تنها راه ایمن سازی مردم از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ادامه داد: توجه به این فریضه باید از سوی خانواده‌ها نیز با حساسیت خاصی دنبال شود زیرا هر چه آموزش در خانواده‌ها بیشتر و بهتر باشد تبعات کمتری را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی در ادامه خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات شهرستان رودسر شد.

وضعیت نامطلوب نوع پوشش در ادارات

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این جلسه گفت: یکی از مأموریت‌های سپاه ایجاد و راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه‌های مقاومت است.

سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل حسنی افزود: تلاش کردیم در این شوراها با شناسایی افرادی که صلاحیت لازم و آموزش دیده هستند اقداماتی انجام گیرد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر فقط در سواحل و جنگل کمرنگ است در زمینه ادارات نیز با توجه به وجود برخی مشکلات در نوع پوشش، موضوع باید بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 5041056

منبع: مهر

کلیدواژه: تقی روحانی امر به معروف و نهي از منكر رودسر ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟