Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه شان و منزلت مدافعان سلامت باید حفظ شود، گفت: مدافعان سلامت ایثارگرانه در صحنه مبارزه با کرونا ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در مراسم تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت بیمارستان ولایت مازندران با اشاره به اینکه به عنوان یک خدمتگزار در محضر کسانی هستیم که در جبهه مقابله با  پدیده‌ای به نام ویروس کرونا هستند، اظهار داشت:‌ ویروس کرونا مردم را دچار مشکل کرده و  مدافعان سلامت با همان نیت، سبک و سیاق دفاع مقدس ، در برخی اماکن سخت‌تر از گذشته با روحیه ایثارگری به همنوعان خود کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاید بخش‌هایی از کار در هشت سال دفاع مقدس شبیه کار در حوزه سلامت باشد، اما در برخی از بخش‌ها متفاوت‌تر است، افزود:‌ وقتی رزمندگان از جبهه‌های مقاومت برمی گشتند با آرامش در کنار خانواده بودند، اما مدافعان سلامت باید نگران ابتلا به کرونا برای خود و خانواده خود باشند.

مسلمی با اشاره به اینکه استرس و فشاری که  در فضای بیمارستانی وجود دارد، سبب نگرانی خانواده‌های مدافعان سلامت می‌شود، تصریح کرد: این فضای استرس و این شرایط روانی ابتلا به بیماری، در جبهه  نبود، اما با همه این وجود، مدافعان سلامت ایثارگرانه در صحنه مبارزه با کرونا ماندند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید طبق شان و منزلت مدافعان سلامت از آن‌ها تقدیر کرد، افزود: امروز سپاه کربلا با 14 کلینیک شهری، سه کلینیک پادگانی و یک بیمارستان، کمک‌های بسیار خوبی به مردم ارائه می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران : برخورد جهان اسلام با نشریه هتاک فرانسوی جدی باشدفرمانده سپاه مازندران: مفتخران علمی مازندران بهترین الگوی بسیجی معرفی شوندجانشین فرمانده سپاه مازندران: استکبار دست از دشمنی خود علیه ایران بر نمی‌دارد

مسلمی، مردم را سرمایه‌های اجتماعی نظام دانست و خاطرنشان کرد:‌ برای کمک به نظام نیاز به سرمایه‌های اجتماعی یعنی مردم داریم لذا باید برای برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب به این سرمایه‌های اجتماعی توجه ویژه داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا، مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی را رسالت سپاه برشمرد و تاکید کرد:‌ این رسالت بسیار بزرگی است و مجموعه کادر درمانی در راستای این رسالت در حال خدمات رسانی به مردم است.

مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه هر آنچه را که دارد متعلق به مردم است، یادآور شد:‌ دشمن همه تلاش خود را برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام انجام می‌دهد لذا ما وظیفه داریم نقشه دشمن را خنثی و مردم را نسبت به نظام امیدوار کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با تقدی کادر درمانی و حضور حوزه نمایندگی و حفاظت سپاه کربلا در آئین تجلیل، خاطرنشان کرد:‌ بهترین دعا، دعای عاقبت بخیری است چرا که برخی‌ها سال ها در این نظام کار کردند، اما عاقبت بخیر نشدند، لذا دعا کنیم که ختم زندگی ما با شهادت همراه باشد.

تقدیر از مدافعان سلامت

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری نیز در این آئین با اشاره به زحمات مخلصانه کادر درمانی گفت:‌ در طول ایام کرونا کادر درمانی مخلصانه وارد عرصه شدند و تلاش‌های گسترده‌ای برای حفظ سلامت مردم داشتند.

وی افزود:‌ فرمانده سپاه کربلا در حوزه درمان و پیشگیری، پیشرفت اعتلای معنوی کادردرمانی را لازم و ضروری دانستند و پیگیر این موضوع بودند.

مهران جعفری، رئیس بیمارستان ولایت شهرستان ساری نیز با اشاره به ایثارگری کادر درمانی و مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، گفت: کارکنان بیمارستان ولایت در کنترل و پیگیری و درمان کرونا زحمات بی شائبه و خالصانه داشتند.

وی با بیان اینکه اوایل اسفندماه سال گذشته همه‌گیری ویروس کرونا دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: کرونا عواقب فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را در دنیا بویژه در ایران به وجود آورد.

رئیس بیمارستان ولایت ساری با اشاره به اینکه  استان مازندران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و گردشگری درگیر کرونا شده و بیماری کووید 19 همچنان ادامه دارد، بیان کرد: وضعیت در اغلب اوقات در استان قرمز است لذا خدمات دهی بیمارستان‌های مازندران ضروری بود.

جعفری به خدمات دهی بیمارستان ولایت ساری در دو پیک بیماری کرونا پرداخت و  افزود: بیمارستان زیر نظر علوم پزشکی مازندران در عرصه درمان و پیشگیری به مردم خدمات دهی می‌کرد.

انتهای پیام/ 681/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا بیمارستان ولایت سپاه مازندران مدافعان سلامت کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار زاهدی و مستشاران ارشد کشورمان در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه طی سخنانی اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

وی افزود: شهید زاهدی فرمانده استوار و اسطوره ماندگار سپاه اسلام و شهید محمد حاج رحیمی یک سردار وارسته نجیب و متواضع و پر تلاش بود.

سردار سلامی ادامه داد: فلسفه و رسالت عمیقی که در ورای شهادت این فرزندان از جان گذشته اسلام‌ وجود دارد رسالتی عظیم در امتداد رسالت انقلابی شکوهمند اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و‌ نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

وی ادامه داد: مرزهایی که کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌بخشد هرگز این مرزها سیاست اساسی استکبار در قبال آنها را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام حد و مرزی نمی‌شناسد و مسلمانان را در یک ساختار یکپارچه و پیوسته می‌بیند.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا همه جهان‌ اسلام را هدف قرار داده است. نام‌های بلاد اسلامی متوقف کننده سیاست‌هایش نیست و می‌خواهد بر همه مسلمانان سیطره یابد و هویت فرهنگی آنان را مصادره کرده و ثروت آنان را مصادره کند. پس همه مسلمانان در یک کشتی هستیم. اگر دشمن بتواند در یک سرزمین اسلامی رخنه کند این رخنه را توسعه خواهد داد و باید راه تسلط مستکبران مسدود شود.

وی با بیان اینکه ما در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم، عنوان کرد: ما جبهه را وسیع می‌کنیم تا دشمن تجزیه شود. سرزمین‌های اسلامی باید میدان جهاد علیه مستکبران باشد چون ما دارای دشمن مشترک و سرنوشت‌ و آرمان مشترک هستیم. نمی‌توانیم جدای از هم زندگی کنیم.

سلامی تصریح کرد: مبارزه چهل و شش ساله انقلاب اسلامی با مستکبران برای این است که سرزمین های اسلامی نباید در احاطه مستکبران باشد. ما باید از سرمایه‌ها و هویت‌های خود دفاع کنیم. وظیفه نیروی قدس پر کردن زوایای نفوذ دشمن به عالم اسلام است. با این کار هم از امنیت ملی کشور خودمان و هم از امنیت و عزت سایر مسلمانان دفاع کرده‌ایم. ارمغان حضور مستکبران در جهان اسلام چیزی جز ویرانی نیست. هرکجا اینها پای گذاشتند فقر و آوارگی و کشتار انجام دادند. اینها فقط می‌توانند قتل عام کنند و پیکر مسلمانان را زیر خروارها آوار دفن کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: این وضعیت برای ما قابل تحمل نیست. به همین دلیل این شهدا وارد میدان شدند. شهید زاهدی چهل و شش سال لباس جهاد را از تن بیرون نیاورد ‌و حتی یک لحظه میدان را ترک نکرد. همانطور که حاج قاسم هم این کار را انجام داد. اینها برای آرامش امت جان و خانواده‌های خود را فدا کردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عمر دشمنان رو به زوال است، گفت: طوفان الاقصی اسراییل را تا مرز مرگ مغزی پیش برد و نشان داد این رژیم چقدر آسیب پذیر و بیت او چقدر عنکبوتی است. آنها فاقد پایداری هستند. منفورترین رژیمی که روی زمین وجود دارد اسراییل و آمریکایی است که از آن دفاع می‌کند. با حمایت نظامی و سیاسی آمریکا و تنفس مصنوعی غرب توانسته به این حیات در آستانه تمام شدنش ادامه دهد.

سردار سلامی ادامه داد: طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره یکی از قدرتهای اطلاعاتی بود اما در ادامه این طوفان سهمگین، وعده صادق ضربه مهلکی بر پیکره این رژیم سفاک بود و نشان داد پر تراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای عرب در مقابل یک هجوم محدود چقدر شکست پذیر است.

وی تاکید کرد: ما به پایان عمر سیاسی این رژیم نزدیک می‌شویم. امروز جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده است و آمریکا از نظر اخلاقی در جهان ورشکسته است. آمریکا به دروغ میخواهد خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی و رفاه نشان دهد. مارپیچ نزولی قدرت او سالهاست آغاز شده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش