Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دارایی انگلیس در مصاحبه با روزنامه سان هشدار داد یک قرنطینه دیگر می تواند هم اقتصاد و هم جامعه انگلیس را فلج کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، ریشی سوناک، وزیر دارایی انگلیس در مصاحبه با روزنامه سان هشدار داد یک قرنطینه دیگر می تواند هم اقتصاد و هم جامعه انگلیس را فلج کند.

بیشتر بخوانید: چرا پدر نخست وزیر انگلیس اعمال قانون نمی‌شود؟! وقتی انگلیسی‌ها از سیستم قضایی نا امید می‌شوند!

وی تصریح کرد محدودیت های قرنطینگی تاثیرات بسیار شدید اقتصادی و اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوناک افزود: «داشتن یک اقتصاد دشوار هم بر توانایی ما برای تامین خدمات عمومی نظیر NHS (خدمات سلامت ملی) تاثیر دارد و هم بر پی آمدهای سلامت فردی افراد در بلندمدت تاثیر می گذارد

ببینید: فیلم/ کرونا در آنسوی مرزها

سوناک در مورد نارضایتی در مورد مقررات عدم عبور و مرور در مکان های عمومی و رستوران ها از ساعت ۱۰ شب به بعد گفت: «البته این اقدام اذیت کننده است. من می دانم دشوار است و امیدوارم ما مجبور نباشیم این کارها را انجام دهیم.»

وی افزود بر سر این موارد در میان وزرای اختلاف وجود دارد اما وی انگلیسی ها را به رعایت قوانین تشویق کرد.

سوناک ماه گذشته یک برنامه حمایتی جدید از مشاغل معرفی کرد که به شرکت ها کمک می کرد تا افراد را با ساعات کمتر به کار گیرند اما هشدار داد که نمی تواند همه مشاغل یا کسب و کارها را حفظ کند.

این مقام انگلیسی ضمن حمایت کامل از نخست وزیر انگلیس گفت در مبارزه با قرنطینه های بیشتر و خواهش از همکاران وزیرش برای عادی کردن وضعیت در مواجه با ویروس کرونا، ساکت نخواهد ماند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مشرق انگلیس ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا اخبار کرونا مبارزه با کرونا دولت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

علی محمدی درباره آخرین وضعیت مولدسازی در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه فرآیند مولدسازی امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد، بیان کرد: امسال از طریق سامانه مدد دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را معرفی کنند، اگر ارزش این اموال کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد، کل فرآیند آن در استان انجام می‌شود و صرفاً برای گرفتن مجوز هیأت مولدسازی به مرکز ارسال می‌شود. اگر بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد بعد از شناسایی و تصویب در استان، برای ادامه فرآیند از جمله ارزش‌افزایی و کارشناسی از طریق سامانه مدد به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌شود.

او ادامه داد: آخرین پیگیری‌ها توسط کارگروه مولدسازی استان انجام شده و از طریق مولدسازی بنا داریم بخشی از اموال غیرمنقول دستگاه‌هایی را که از طریق سامانه مدد معرفی شده‌اند، در قالب فروش، تهاتر یا سایر روش‌های مولدسازی تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت: یک ملک آموزش و پرورش در دستور کار کارگروه مولدسازی استان قرار گرفته است که منابع آنها صرف تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل  اقتصاد و دارایی لرستان بیان کرد: تنها استانی بودیم که تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲ سامانه مدد را بصورت کامل راه‌اندازی کردیم.  

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ خروجی زحمات سال ۱۴۰۲ را خواهیم دید و در همراهی و تعامل دستگاه‌ها موضوع به‌صورت خود اظهاری است و نمی‌توانیم دستگاه را مجبور به این کنیم که املاک مازاد خود را به ما معرفی کند، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم دستگاه‌ها را متقاعد کنیم پای کار بیایند و در موضوع مولدسازی، املاک مازاد خود را برای تکمیل پروژه‌هایی که منافع مردم را دربر دارند به کار گیرند.

او افزود: وزارت اقتصاد و دارایی املاک خود را برای طرح‌هایی که منافع آن برای مردم است در نظر گرفته تا در قالب مولدسازی این پروژه‌ها تکمیل شوند، اموالی که وزارت اقتصاد دارایی دارد شامل ملک خیابان آزادی و کوی جهادگران در خرم‌آباد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن