Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز ملی روستا و عشایر ۶ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور روز دوشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و با حضور رییس کمیته امداد در روستای عزیزآباد شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی افتتاح ‌شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه افتتاح متمرکز این واحدهای مسکونی گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از پنج هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمرتضی بختیاری اظهار داشت: سهم خراسان شمالی از این تعداد هزار و ۴۲۷ واحد مسکونی با صرف بیش از هزار میلیارد ریال است.

وی در خصوص طرح های اشتغالزایی گفت: امروز همچنین تعداد پنج هزار و ۷۵۸ طرح با اعتبار سه هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در کشور به بهره برداری رسید.

بختیاری اظهار داشت از این تعداد  ۵۶۴ طرح با اعتبار ۱۸۲ میلیارد ریال مربوط به خراسان شمالی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی هم در این آیین شمار افراد زیر پوشش این نهاد در استان را پنج هزارو ۷۱۷ نفر عنوان کرد.

مجید الهی راد گفت: همچنین  ۱۱۲ هزار نفر از افراد نیازمند هم  تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

از برنامه های سفر یکروزه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به خراسان شمالی افتتاح هزار و ۴۰۰ مسکن مددجویی در استان و کلنگ زنی ساختمان اداری کمیته امداد خراسان شمالی بود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیارد ریال خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود