Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@13:19:50 GMT

پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی سد تنگ سرخ

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۵۵۲

پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی سد تنگ سرخ

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی سد تنگ سرخ خبر داد و گفت: از همه مسئولان استانی انتظار می رود برای تکمیل پروژه سد تنگ سرخ ورود پیدا کنند.

"رسول فرهادی" در بازدید از سد تنگ سرخ، افزود: سد تنگ سرخ یکی از پروژه های حیاتی و اولویت دار این شرکت در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پروژه تنگ سرخ باتوجه به مشکلات موجود، همکاری و تعامل همه مسئولان را جهت تکمیل هر چه سریعتر آن طلب می کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم باتوجه به شرایط موجود در کشور و باوجود مشکلات، هرچه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.
فرهادی با تقدیر و تشکر از زحمات پیمانکار این ‌پروژه که با شرایط موجود ایثار کرده و موجب پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصدی این طرح شده، عنوان کرد: از همه مسئولان استانی انتظار می رود برای تکمیل پروژه سد تنگ سرخ  ورود پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: از مهمترین مشکلات موجود در پروژه سد تنگ سرخ می توان به معارضات اجتماعی و دولتی اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۵۶ می تواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کند.
فرهادی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری سد تنگ سرخ گام‌ مهم و تحولی چشمگیر در تامین آب شهرهای یاسوج و شیراز است.
وی تاکید کرد: با توجه به بحران کم آبی و شرایط موجود انتظار می رود که مسئولان کشوری توجه ویژه ای به تکمیل سد تنگ سرخ داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم انتظار دارند تا هرچه زودتر پروژه مهم و تاثیرگذار سد تنگ سرخ به اتمام برسد تا بتوانند از مزایای آن  بهره مند شوند.
همچنین "عزیز فیلی" معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید، تصریح کرد: پروژه مهم و تاثیرگذار سد تنگ سرخ با توجه به شرایط خاص در حال حاضر روند مطلوبی را طی می کند که امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء همچون سابق پایبند به تعهدات خود باشد که تاکنون با تمام وجود برای رفع محرومیت و تسریع در بهره برداری انجام وظیفه کرده است.
وی عنوان کرد: با توجه به شرایط بحران کم آبی اتمام این ‌پروژه تاثیرگذار همت مسئولان استان و کشور را طلب می کند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه بدری رئیس موسسه فجر و رسول فرهادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از سد سرخ بازدید کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سد تنگ سرخ شرکت آب منطقه ای كهگيلويه و بويراحمد سد تنگ سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

کد خبر 6100882

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • «سد باهوش» ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد