Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:19:44 GMT

بستری ۹۶۱ بیمار جدید کرونایی در تهران/وضعیت قرمز است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۶۹۸

بستری ۹۶۱ بیمار جدید کرونایی در تهران/وضعیت قرمز است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی، شامگاه دوشنبه در گفتگوی زنده با شبکه خبر، گفت: تهران در شرایط کاملا قرمز به سر می برد.

وی با عنوان این مطلب که وضعیت بستری ها رو به تزاید بوده و نگران کننده است، افزود: ۹۶۱ بیمار جدید در شبانه روز گذشته بستری شده اند که ۱۶۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

زالی با اشاره به آمار فوتی ها، گفت: ۱۱۶ مورد فوتی در شبانه روز گذشته داشته ایم که تست پی سی آر ۷۰ نفر آنها در پرونده مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در مهر ماه در سه روز متفاوت آمار مرگ و میر و مراجعه بالایی داشته ایم، افزود: متاسفانه در تهران هیچ وقت به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

زالی گفت: بر اساس شاخص های سازمان جهانی بهداشت، اگر در دو هفته به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۵ نفر مبتلا داشته باشیم، وضعیت قرمز است که تهران در حال حاضر چنین شرایطی را دارد.

کد خبر 5041140

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری پروتکل های بهداشتی آمار کرونا سازمان بیمه سلامت دیابت سالمندی کووید 19 علیرضا زالی تغذیه بیماری های قلبی و عروقی دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان