Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اعضای باندی خبر داد که با غصب عناوین نظامی کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تلاش مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اعضای باندی که با غصب عناوین یک ارگان نظامی اقدام به خرید و فروش ماشین‌های داخل و خارجی می‌کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، در هفته گذشته خبری در خصوص فعالیت غیر قانونی شرکتی که با جعل عنوان یک سازمان نظامی و استفاده از سربرگ‌های آن اقدام به خرید فروش خودرو خارجی و داخلی می‌کرد دریافت شد.

ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خورد قرار داده و پس از انجام تحقیقات و پایش‌های اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی کردند.

با ارسال مستندات مربوطه به مراجع قضایی و اخذ دستور در بامداد روز دوازدهم مهرماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی در حوالی خیابان جلال آل‌احمد اعزام و موفق به دستگیری دو نفر از اعضای اصلی این باند شدند.

در بازرسی از دفتر این شرکت تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ‌های نظامی جعلی کشف شد.

تا کنون سه نفر از مالباختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شده و شرکت مذکور نیز با دستور قضایی پلمب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاهبرداری سرقت دزدی پلیس امنیت عمومی جعل عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین