Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:28:01 GMT

خداحافظی شجاع با پرسپولیسی‌ها در هواپیما!

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۸۷۱

صراط:

مدتی است که بین باشگاه پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده اختلافات مالی وجود دارد. اختلافاتی که کاملاً عیان است و هر دو طرف علیه یکدیگر به صورت رسمی مواضعی را گرفته‌اند. این اختلاف نظر و دعوا ابعاد پنهانی دارد که در ادامه به این ابعاد پرداخته شده است.

علت اختلاف و درگیری چیست؟

میزان نوشت: علت اختلاف خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس پول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایه قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس حدود ۲ میلیارد تومان است که با آپشن و پاداش‌ها به حدود ۵ میلیارد می‌رسد. مبلغی که برای بازیکنی در سطح شجاع ناچیز به نظر می‌رسد، مخصوصا وقتی شنیده می‌شود مدافعانی به مراتب ضعیف‌تر از خلیل زاده در تیم‌های دیگر مبالغ بیشتری را گرفته‌اند. مدافع پرسپولیس انتظار دارد که پایه قراردادش با این تیم به حداقل ۴ میلیارد برسد تا با آپشن و پاداش قرار شجاع با پرسپولیس بیشتر شود.

باشگاه خواستار مذاکره با شجاع

در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند که خلیل‌زاده با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر بنا است این قرارداد بیشتر شود باید مذاکره شود. البته مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید دارند که قرارداد شجاع واقعا کم است اما برای بیشتر شدنش باید مذاکره کرد نه دعوا!

شجاع می‌تواند از پرسپولیس جدا شود

با اینکه خلیل زاده با پرسپولیس ۲ سال دیگر قرارداد دارد، اما بندی در قراردادش وجود دارد که با پرداخت مبلغی (که کم هم نیست) می‌تواند از پرسپولیس جدا شود. البته باید دید آیا باشگاهی خارجی وجود دارد که هم پول رضایت نامه شجاع را پرداخت کند و هم به او پول خوبی بدهد. در حالی که سن خلیل‌زاده کم نیست و البته سابقه ملی زیادی هم ندارد.

واکنش بقیه پرسپولیسی‌ها چیست؟

یکی از نگرانی‌های مدیران باشگاه پرسپولیس این است که اگر قرارداد شجاع را بیشتر کنند (که البته حق این بازیکن است) بقیه بازیکنان هم ممکن است چنین درخواستی داشته باشند. هرچند پیش از این محمدحسین کنعانی‌زادگان هم خواستار افرایش قراردادش شده بود.

شجاع با پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد!

بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده در اینستاگرام به طوری علنی به باشگاه حمله کرد و چند بازیکن هم او را همراهی کردند. پس از این اتفاق شجاع خلیل‌زاده در هواپیما با پرسپولیسی‌ها خداحافظی می‌کند و می‌گوید بعد از اردوی تیم ملی به پرسپولیس نمی‌آید!

به جای دعوا مذاکره کنید!

در شرایطی که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و قاعدتا همه چیز باید خوب باشد، اما دعوای شجاع و باشگاه پرسپولیس کام همه پرسپولیسی‌ها را تلخ کرده است. در این بین شجاع خلیل‌زاده و باشگاه پرسپولیس به جای رژه رفتن روی اعصاب هواداران و دعوا باید باهم مذاکره کنند تا همه چیز ختم به خیر شود. شجاع بازیکن بسیار مهمی برای پرسپولیس است و باید نسبت به عملکردی که برای پرسپولیس دارد باشگاه حق او را بدهد، از آن طرف خلیل‌زاده هم باید مراعات هواداران و باشگاه را کند و با مذاکره و نه دعوا مشکلات را حل کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا صراط باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس