Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@12:36:28 GMT

کنایه رئیسی به مسئولان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۹۵۵

کنایه رئیسی به مسئولان

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضائیه، با گرامیداشت هفته ناجا، به نیرو‌های انتظامی تأکید کرد با کسانی که می‌خواهند امنیت جامعه را مختل کنند و در دل مردم هراس به وجود آورند، قاطعانه برخورد کنند.

نباید اجازه داد کوچه‌ها و محلات جولانگاه اشرار باشد

رئیس قوه قضائیه گفت: نیرو‌های انتظامی باید مقتدرانه در برابر اشرار، سارقان و زورگیران ظاهر شوند و اجازه ندهند این افراد با کوچک‌ترین شرارتی در سطح شهر یا حاشیه شهرها، کوچه‌ها و محله‌ها را برای زن و بچه مردم ناامن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی و تأکید بر تداوم همکاری دادستان‌ها و قضات با این نیرو در تأمین امنیت جامعه، خاطر نشان کرد: ارفاقات قانونی که در برخی مجازات‌های قضایی در نظر گرفته شده، شامل افراد جسور، شرور و مجرمان سابقه‌دار نمی‌شود.

وزیر صمت چرخه تولید تا مصرف کالا را شفاف کند

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه دولت به معیشت و زندگی مردم تأکید کرد و نظارت بر بازار و فرایند تولید تا توزیع کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز مردم را ضروری دانست و تأکید کرد هرچه این روند شفاف‌تر باشد، راه برای سوداگران و دلالان و مفسدان اقتصادی بسته خواهد شد.

رئیسی با اشاره به «نقش نظارت و شفافیت در کاهش قاچاق» به وزیر جدید صمت متذکر شد که کد رهگیری و سامانه‌های شفاف سازی چرخه تولید و تأمین تا توزیع و مصرف کالا‌ها را فعال کند تا مردم نسبت به خرید کالا‌های مورد نیازشان به قیمت واقعی اطمینان حاصل کنند.

اقتدار مانع قلدری دشمن است؛ اجازه ندهیم دشمن گستاخ‌تر شود

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن که سال هاست علیه ملت ایران در جریان است، خاطر نشان کرد: آنچه جلوی قلدری دشمن را می‌گیرد، نشان دادن اقتدار است و هر گونه ضعف و سستی و کم کاری در این راه، دشمن را گستاخ‌تر می‌کند.

رئیسی با بیان این که هرگاه مسؤولان مقتدرانه مقابل دشمن ایستادند پیروزی حاصل شده است، به مسؤولان هشدار داد رهنمود‌های امام و رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هر گونه اظهار عجز و سستی و ضعف در برابر دشمن پرهیز نمایند.

مردم، اظهار ناتوانی مسؤولان در حل مشکلات را نمی‌پذیرند

رئیس دستگاه قضا، «امیدآفرینی» را راهبرد اساسی امروز نظام عنوان و تصریح کرد: مردم اظهار عجز و القای ناتوانی مسؤولان در حل مشکلات کشور را نمی‌پذیرند و خواستار همت و کار و تلاش آن‌ها برای گره‌گشایی از امور هستند.

رئیسی در همین راستا متذکر شد: دشمن به دنبال القای یأس و ناکارآمدی است و در این شرایط هر مسؤولی در قوه مجریه یا دستگاه قضا و هر صاحب منصبی که با اقدام و عمل خود در جامعه امید ایجاد کند، در جهت راهبرد اساسی نظام حرکت می‌کند.

اربعین نمادی است تا پیام عاشورا تحریف نشود

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین نمادی از عاشوراست تا پیام عاشورا که مقاومت و ایستادگی بود، تحریف نشود.

وی اربعین را پیام آور پیروزی جریان مقاومت بر سازش و تسلیم دانست و افزود: همه درس‌هایی که یک انسان برای تعالی و تکامل نیاز دارد، در تابلوی زیبای عاشورا و تابلوی نورانی اربعین به نمایش درآمده و گرامیداشت اربعین از نشانه‌های شناخت مؤمن است.

تأکید بر برگزاری مراسم اربعین با رعایت اصول بهداشتی

رئیسی از عاشورا به عنوان مشق ظهور و از اربعین به عنوان عنصری تمدن ساز یاد و ابراز امیدواری کرد مردم ایران و دلدادگان حسینی در اقصی نقاط جهان، امسال نیز اربعین حسینی را با رعایت اصول بهداشتی گرامی دارند و به ابعاد قیام عاشورا و درس‌های آن بپردازند.

دولت هنوز غرامت جانباختگان هواپیمای اوکراینی را نداده است

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از انجام مراحل تخصصی بررسی‌ها در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای بررسی دقیق‌تر پرونده، اقدام به شبیه‌سازی حادثه نیز کرده است.

وی افزود: آنچه در حال حاضر لازم است به صورت جدی از سوی دولت پیگیری و اجرا شود، موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های حادثه دیده است که با وجود پیگیری‌های این سازمان هنوز محقق نشده است.

رئیس قوه قضائیه با تقدیر از اقدامات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیگیری پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی، تبیین دقیق ابعاد و زوایای حقوقی مسأله برای خانواده‌های جانباختگان در این سانحه هوایی را در اطمینان بخشی به آنها نسبت به تلاش دستگاه قضا برای پیگیری حقوقشان مؤثر دانست و نسبت به پیگیری موضوع پرداخت غرامت به خانواده‌های آسیب دیده در جلسه مسؤولان عالی قوا تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قوه قضائیه ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، فرمانده فراجا گفت: از دشمن سؤال می‌کنیم که در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر است؟! از دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم‌ها می‌شود و از شعار زن زندگی و آزادی که در آمریکا و اروپا می دادند چه خبر؟!

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم اصفهان که در خیمه گلستان شهدا برگزار شده بود، در حمایت از طرح عفاف و حجاب با بیان اینکه افتخار پلیس اجرای حکمی قانونی و شرعی در حوزه عفاف و حجاب است، اظهار کرد: قصه پرغصه حجاب دشمن ما را در همه عرصه‌های تاریخ آزار داده است مربوط به امروز و دیروز نیست.

وی با بیان اینکه نقشه شوم برای عفاف و حجاب از زمان ایجاد جرأت تعرض به خانه دختر رسول خدا کشیده شد، تصریح کرد: این دشمنی از آن روز تا امروز ادامه دارد و کم‌توجهی است که احساس کنیم که هجمه به عفاف و حجاب از دیروز و امروز بوده است، البته شدت پیدا کرده است.

رادان با بیان اینکه دشمن تمام‌قد در برابر دین ما قرار گرفته تا بتواند همه کید و حیله‌های خود را به منصه ظهور برساند، عنوان کرد: این نکته به این معنی نیست که یک دختر از روی نافهمی یا کید دشمن حجابی از سر بردارد؛ اساس دو جبهه در برابر هم قرار گرفتند، اسلام در یک طرف و کفر در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

فرمانده فراجا با اشاره به فتنه‌های گذشته و امروز تصریح کرد: دشمن فهمیده است که اصل مترقی دین و عفاف و حجاب، اصلی است که نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند؛ بلکه باحجاب و عفاف نه به‌عنوان یک روسری بلکه به‌عنوان یک اصل مخالفت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه عنصر کلیدی دشمن برای درنوردیدن همه سنگرهای ما اصل مترقی عفاف و حجاب است، گفت: رضاشاه را کسی جز اروپایی‌ها سر خط کردند که چادر از سر زنان ما بردارد؟ آن روز سرباز بی جیره و مواجب اروپایی‌ها رضاشاه و عیاشی او بودند.

اولین قدم دشمن تحریف واقعیت است

رادان ادامه داد: اولین قدم دشمن برای اینکه نقشه خود را عملی کنند، تحریف واقعیت بود، تحریف واقعیت می‌تواند آن چنان در ذهن‌ها متجلی بشود که حتی خود فرد گمان کند اشکالی است؛ این تحریف واقعیت با تغییر برخی زشتی‌ها شروع می‌شود و حتی برخی مسوولان ما هم دچار این تحریف می‌شوند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه برنامه دشمن برای استحاله فرهنگی و دینی جامعه ما است، خاطرنشان کرد: دشمن ابتدا شک و تردید و تحریف واقعیت را ایجاد کرد و اندک‌اندک و زمان‌دار پیش می‌آید و وارد بدنه جامعه اسلامی ما می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی که حیا از زنان ما گرفته شود، غیرت از مردان گرفته می‌شود، عنوان کرد: بال غیرت و حیا وقتی آسیب دید، استحاله فرهنگی شکل می‌گیرد، امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم انقلاب است که با جوششی وصف‌ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند.

رادان با بیان اینکه مردم اصفهان شناسنامه‌ای مشخص دارند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر انقلاب، شهر کار، خدمت و تربیت نیروی انسانی است، تصریح کرد: شهید علی زاهدی و شهیدانی که در این گلستان شهدا خفته‌اند، تربیت‌یافته این شهر بودند. علی‌الخصوص شهید زاهدی با شهادتش عظمت رژیم صهیونیستی را به زیر کشید.

فرمانده فراجا با بیان اینکه آفرینش ۹ دی توسط مردم انقلابی، متدین و پیرو خط ولایت‌فقیه، آتش فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد، مردان و زنان غیور ایرانی را سنگر دارانی نامید که مدافع دین و حرمت‌های آن هستند و فریب‌خوردگان جوامع غربی را به آغوش جامعه بازمی‌گردانند.

اگر این مردم نبودند سنگرها گرفته می‌شد

وی ادامه داد: اگر این مردم نبودند سنگرها گرفته می‌شد؛ مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است. حتی اگر قضاوت شود، مستحضر به رئیس قوه قضائیه‌ای هستید که تمام‌قد پای‌کار طرح نور آمدند.

رادان افزود: بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند که از جمله آن‌ها آقایان بانکی، نقدعلی و حاجی‌دلیگانی هستند.

فرمانده فراجا تصریح کرد: ما در سال ۱۴۰۲ در مأموریت‌های مختلف بالغ بر ۹۳ شهید و در سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۱۶ شهید در راه حراست از مردم داشتیم.

وی گفت: عهد می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را برای پاسداشت از دختران و مادران سرزمینمان ادامه دهیم، بر این عهد و پیمان استوار خواهیم ماند؛ دشمن بسیار تلاش کرد که شبهه‌های فراوان ایجاد کند و آزادی‌ها را تحریف کرد.

رادان تصریح کرد: از دشمن سؤال می‌کنیم که در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر است؛ از دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم‌ها می‌شود و از شعار زن زندگی و آزادی که در آمریکا و اروپا می دادند چه خبر؟! آن‌ها آزادی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده فراجا تأکید کرد: ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم و پاسدار خون شهدا خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها