Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@03:13:45 GMT

راه جوستان _ گراب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۱۸۲

راه جوستان _ گراب افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز:  در این مراسم که روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ۶۴۷ پروژه راه روستایی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد تومان به مناسبت روز روستا، بهسازی و آسفالت شده و به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این پروژه ها ۶۷۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ هزار و ۴۶۴ نفر در کل کشور از نعمت راه مطمئن برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در البرز راه روستایی_ جوستان گراب در شهرستان طالقان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان افتتاح شد که به واسطه این اقدام ۴۰۰ خانوار از راهی ایمن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در ۲ سال اخیر شاهد بهار راه‌سازی البرز هستیم، گفت: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است از این رو راه‌های البرز ملی محسوب می‌شوند.

شهبازی گفت: وزیر راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های راه‌سازی این استان عنایت ویژه‌ای دارند.

وی افزود: پروژه راه هشتگرد_ طالقان که ۲۲ سال در قالب یک راه روستایی آغاز شده بود، اکنون با پیگیری  جدی در ایستگاه پایانی قرار دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار البرز گفت: پروژه‌هایی چون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران_ شمال، قطار برقی کرج_ هشتگرد، دو خطه کردن راه آهن تهران-قزوین، آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان  و اختصاص اعتبار برای منطقه دو آزادراه تهران - شمال و تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل کمربند شمالی کرج از جمله اقداماتی بود که در این دولت صورت گرفته است.

وی افزود: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

کد خبر 1440154

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی کتابخانه مرکزی، گفت : این پروژه مهمترین و بزرگترین بنای فرهنگی استان است و در صورت راه‌اندازی می‌تواند محل مناسبی برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری استان‌ها صاحب کتابخانه مرکزی هستند و در غرب کشور تنها استانی که کتابخانه مرکزی ندارد، کرمانشاه است.

بهرامی با اشاره به شروع این پروژه در سال ۱۳۸۶ گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در پنج طبقه و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در دست احداث است.

وی به پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه بعد از ۱۷ سال به این میزان پیشرفت رسیده است.

بهرامی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف پروژه شده تا به پیشرفت ۶۳ درصدی برسد، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم با توجه به افزایش قیمت‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در سفر دور اول رییس جمهور به استان، گفت: در این سفر مقرر شد از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات نفت تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از این میزان اعتبار ۵.۶ میلیارد تومان آن در سال ۱۴۰۱ و ۱۰ میلیارد تومان در سال گذشته تخصیص شد که صرف تکمیل پروژه شده و اکنون برای ادامه کار به تامین اعتبار جدید نیاز داریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده