Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:36:33 GMT

رفتن به مسافرت بسترساز موج سوم کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۳۸۶

رفتن به مسافرت بسترساز موج سوم کرونا است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه، دکتر قاسم بیانی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و همزمانی شیوع بیماری آنفلوانزا و کرونا، رفتن به مسافرت به هیچ عنوان توصیه نمی شود و عامل مهم تهدید کننده سلامت به شمار می رود.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا پس از هر سفر، افزود: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در شرایط کنونی در خانه ماندن، رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی است و به هیچ عنوان مسافرت و حضور در اجتماعات توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رفتن به اماکن عمومی، سوپرمارکت ها، رستوران ها و اماکن تفریحی در حین سفر را در ابتلا به ویروس کرونا، انتقال ویروس و عواقب جبران ناپذیر آن موثر خواند و گفت: افراد با سفر کردن نه تنها سلامت خود، بلکه دیگر اعضای خانواده خود را به خطر می اندازند و عبور از بحران کرونا نیاز به همکاری همه جانبه دارد و بهتر است هر فرد به تنهایی احساس مسوولیت کند تا شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه وارد شرایط قرمز کرونایی شده که این وضعیت همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مسافرت خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مسافرت خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی ویروس کرونا مسافرت خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد