Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی الهیاری در دیدار احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بالای دانشگاهیان می‌توان کیفیت خدمات کمیته امداد امام خمینی را ارتقا داد و از این سرمایه بزرگ در آینده نزدیک بهره‌مند شد.

وی با بیان خدمات کمیته امداد امام خمینی به قشر ضعیف جامعه و افراد زیرپوشش افزود: با وجود اینکه بیشتر افراد زیرپوشش این نهاد دارای فقر مالی هستند،  اما استعدادهای زیادی هستند که می‌توانند کارآفرینان خوبی در عرصه‌های مختلف باشند و فقط نیاز به پشتیبانی فکری و معنوی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان، مشاوره دادن به افراد زیرپوشش این نهاد را درخواست‌ این اداره‌کل خواند و اضافه کرد: استادان هیئت علمی می‌توانند به‌عنوان کارورز و روانشناس با کمیته امداد همکاری کنند.

الهیاری با ارائه پیشنهادی برای افتتاح یک مرکز نیکوکاری توسط دانشجویان و دانشگاهیان مطرح کرد: محقق شدن این مرکز می‌تواند کمک برای  دانشجویان بی‌بضاعت باشد.

راهکارهای  دانشگاه آزاد اسلامی برای بالا بردن خدمات دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با بیان ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به جامعه مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان توانسته با ورود به بطن جامعه درصدد رفع مشکلات و معضلات جامعه باشد.

احسان کامرانی ادامه داد: ۱۸ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر استان هرمزگان آماده همکاری با کمیته امداد در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فناوری و ... است.

وی، وجود بالای ۱۰۰ رشته تحصیلی از مقطع کاردانی تا دکتری را در راستای تربیت و تعلیم نیروی کاردان مهم خواند و متذکر شد: سعی شده تا با آمایش سرزمین برای هر منطقه‌، پایش جدی برای تأسیس رشته‌های مورد نیاز آن منطقه محقق شود تا بتواند برای حل مشکلات آن منطقه با جدیت سهیم باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به دانشجویان علاوه بر اینکه افزایش شهریه نداشته؛ بلکه در برخی از رشته‌ها تا ۵۰ درصد تخفیف شهریه داده؛ معرفی دانشجویان به بانک‌های برای دریافت وام، پرداخت وام شهریه از صندوق رفاه دانشجویی، تقسیط شهریه و ... راهکارهای کمک به خانواده دانشجویان برای بالا بردن خدمات دانشگاهی است.

کامرانی خاطرنشان کرد: حمایت از دانشجویان نخبه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی از طریق مرکز رشد دانشگاه، در اختیار گذاشتن مکان و کمک فکری به دانشجویان نخبه کارآفرین، حمایت از ایده‌های تولیدی و ... از جمله فعالیت‌هایی است که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در قالب تفاهم‌نامه همکاری در آن سهیم باشد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسه با بحث و بررسی در راستای همکاری بیشتر و عقد تفاهم‌نامه همکاری در آینده نزدیک پایان یافت.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1075320 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کمیته امداد امام خمینی دانشجویان نخبه احسان کامرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کمیته امداد امام خمینی دانشجویان نخبه احسان کامرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کمیته امداد امام خمینی دانشجویان نخبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

ایسنا/گلستان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس امروز با تجمعی از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و مردم‌ مظلوم فلسطین دفاع کردند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند که خانم نوئل مک کافی رئیس گروه فلسفه دانشگاه اموری یکی از این بازداشت شدگان است.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشورها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشورهای غربی می‌گذرد، نشان‌ می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده‌ و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیروهای گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان