Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری از آموزش اصول ایمنی به بیش از چهار هزار دانش‌آموز خرم‌آبادی تا کاهش ۶۷ درصدی مسافران درون شهری سبزوار و هشدار شهرداری لوندویل به عاملان سد معبر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پایان عملیات ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اتمام عملیات پروژه ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج خبر داد و عنوان کرد: در راستای ساماندهی پارک امانیه یک و نیم هکتار فضای سبز در محوطه این پارک احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرچک صاحب سینما می‌شود

بهمن خطیبی، فرماندار قرچک گفت: پردیس سینمایی امید با سه سالن و پیش بینی ۳۰۰ صندلی جنب پارک جنگلی زیباشهر با محوریت شهرداری قرچک احداث خواهد شد.

هشدار شهرداری لوندویل به عاملان سد معبر

شهردار لوندویل آستارا گفت: دست فروشان و صاحبان مغازه‌ها کالاهای خود را از خیابان‌ها و پیاده‌روها جمع آوری کنند، در غیر این صورت مأموران سد معبر با آنها برابر قانون برخورد خواهند کرد.

آموزش اصول ایمنی به بیش از ۴ هزار دانش‌آموز خرم‌آبادی

حمید علیرضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: کارگاه‌های آموزش ایمنی و اطفای حریق برای چهار هزار و ۶۱۷ نفر از دانش‌آموزان این شهر برگزار شده است.

برخورد قانونی با تاکسیرانان قزوینی!

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح برخورد قانونی با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پیرو مصوبه ستاد کرونا تاکسیرانی خبر داد.

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۸ توسط شهرداری سمنان

علیرضا شربت‌دار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان از جذب اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۹۸ توسط شهرداری سمنان خبر داد.

ساماندهی حریم و بستر رودخانه کرگانرود

شهرام غنی‌زاده، شهردار تالش گفت: حریم و بستر رودخانه کرگانرود برای جلوگیری از طغیان مجدد در هنگام بارندگی‌های شدید نیازمند ساماندهی است.

کاهش ۶۷ درصدی مسافران درون شهری سبزوار

مجید استیری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ویروس کرونا، مسافران درون شهری سبزوار را در شش ماه نخست سال جاری با کاهش ۶۷ درصدی مواجه کرده است.

کد خبر 448228

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران تاکسیرانی شهرداری قزوین ساماندهي شهري سد معبر تامين اعتبار شهرداری سمنان سینما قرچک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک