Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتلای رییس جمهور آمریکا به ویروس کرونا و انتقال وی به بیمارستانی نظامی در مریلند همچنان با واکنش ها و تحلیل های زیادی همراه است.

خبرگزاری میزان - نشریه نیویورک تایمز در مطلبی پیرامون بیماری دونالد ترامپ، نوشت «رییس جمهور آمریکا بستری است؛ مردم آمریکا نیاز به تمام جزییات ندارند، اما شایسته نیست گمراه شوند؛ شایسته نیست که مردم آمریکا در مورد سلامتی دونالد ترامپ، گمراه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

چندین روز پس از ابتلای ترامپ با کووید ۱۹، حتی واقعیت‌های اساسی در مورد بیماری اش، از جمله این که چقدر تب او بالا رفته و چه عواملی باعث بستری شدن او در بیمارستان شده است، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

کاخ سفید در حال پرهیز و پنهان کاری است؛ این چیز جدیدی نیست و همچنین جلوگیری از اطلاع مردم آمریکا از برخی اطلاعات حساس دور از ذهن نیست؛ اما اغلب در چند روز گذشته، به نظر می‌رسید که دولت به طور مداوم مردم آمریکا را گمراه می‌کند.

به نظر می‌رسد هیچ کس، حتی کارمندان ترامپ نمی‌دانند چه خبر است؛ برداشت عموم مردم آمریکا در حال جهت گیری به سمت احتمال وجود هرج و مرج در کاخ سفید است.

با وجود اینکه روز جمعه، کاخ سفید اطمینان داده بود که ترامپ فقط علائم خفیفی از کرونا را دارد، او اوایل عصر جمعه به مرکز پزشکی «والتر رید» منتقل شد؛ البته کاخ سفید ادعا کرد که این انتقال به عنوان یک اقدام پیشگیرانه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: ترامپ شو بازی می‌کند یا واقعا کرونا گرفته است؟ ترامپ در بیمارستان و کاخ سفید در وضعیت هشدار

روز شنبه، پزشکان ترامپ بیرون از این مرکز برای انجام یک کنفرانس مطبوعاتی ظاهر شدند؛ این کنفرانس مطبوعاتی به طور کامل به دور از شفافیت بود؛ پزشکان از جواب در مورد آزمایش، علائم ترامپ و اینکه آیا او تاکنون اکسیژن مکمل دریافت کرده است یا نه، طفره رفتند.

این کنفرانس مطبوعاتی همچنین سردرگمی در مورد پیشرفت بیماری ترامپ را ایجاد کرد.

روز یکشنبه هم کادر پزشکی ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند، اما به طفره رفتن ادامه دادند؛ آنها از پاسخ در مورد آنچه اسکن ریه‌های ترامپ نشان می‌دهد طفره رفتند.

نیویورک تایمز در پایان می‎نویسد که سابقه طولانی در گمراه کردن مردم آمریکا در مورد سلامتی روسای جمهوری این کشور وجود دارد؛ گرور کِلیولند، بیست و دومین رییس جمهور آمریکا در مورد سرطان خود دروغ گفته بود؛ یا وودرو ویلسون، بیست و هشتمین رییس جمهور آمریکا که در مورد سکته قلبی اش دروغ گفته بود؛ همچنین فرانکلین روزولت، سی و دومین رییس جمهور آمریکا هم وخامت وضعیت سلامتی خود را پنهان کرده بود و جان اف کندی مشکلات مزمن سلامتی خود را برای کل دوره ریاست جمهوری خود پنهان کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا کنفرانس مطبوعاتی مردم آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد