Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاتنهام همچنان به دنبال جذب یک مدافع میانی است. 

جو رادون، مدافع میانی 22 ساله و ولزی باشگاه سوانزی مورد توجه سران باشگاه تاتنهام به منظور تقویت خط دفاعی در نظر گرفته شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC و اسکای، تاتنهام در حال مذاکره با باشگاه سوانزی بر سر جذب جو رادون، مدافع میانی این تیم است و آن ها به جذب او نزدیک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران سوانزی ارزش مدافع خود را 18 میلیون پوند می دانند و در انتظار دریافت چنین پیشنهادی از سوی تاتنهام هستند. همچنین فابریتزیو رومانو نیز ادعا می کند که انتقال میلان اشکرینیار و آنتونیو رودیگر به تاتنهام منتفی شده است.

همچنین بخوانید:

آنتونیو رودیگر هدف اصلی تاتنهام برای تقویت خط دفاعی است

پیرو آسیلیو: به تاتنهام اعلام کرده ایم که اشکرینیار فروشی نیست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگار آنا گفت: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن