Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@15:14:31 GMT

جلسه رسول پناه با مدیر برنامه‌های شجاع

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۹۹۲۱

جلسه رسول پناه با مدیر برنامه‌های شجاع

به گزارش افکارنیوز،

روز گذشته شجاع خلیل زاده با انتشار ویدیویی پیش از پرواز پرسپولیس به تهران علیه مدیران این باشگاه موضع گیری کرده و اعلام کرد با وجود اینکه آنها سعی می کنند شرایط را گل و بلبل نشان دهند اما بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارند.

خلیل زاده که پیشنهاد خوبی از کشور قطر دریافت کرده با پرسپولیس قرارداد دارد اما می تواند با پرداخت بخشی از قرارداد با تیم جدیدش از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وی بارها اعلام کرده در صورت رفع مشکلاتش قصد دارد در پرسپولیس بماند. البته شنیده می‌شود وی در زمان بازگشت این تیم به تهران با هم تیمی های خود خداحافظی و اعلام کرده پس از لیگ قهرمانان آسیا با وضعیت فعلی در این تیم نمی‌ماند.

این مدافع اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد و فردا هم با این تیم عازم ازبکستان می‌شود اما مدیران پرسپولیس قصد دارند تا پایان هفته جاری نشستی را با مدیربرنامه های خلیل زاده برگزار کرده و درباره افزایش مبلغ قرارداد وی و باقی ماندن شجاع در پرسپولیس مذاکره کنند.

شنیده می شود مهدی رسول پناه که امور مربوط به نقل و انتقالات را به افشین پیروانی و علی رغبتی واگذار کرده قصد دارد شخصا برای رفع مشکل خلیل زاده وارد مذاکره با مدیربزنامه های این بازیکن شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس خلیل زاده پرسپولیس شجاع خلیل زاده مهدی رسول پناه خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی