Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی گفت: در موضوع آسیب های اجتماعی تاسیس اولین مرکز آموزشی و مهارتی در زندان «عادل آباد» در فارس انجام شد و ۸۶۱ نفر در حوزه آسیب های اجتماعی از خدمات آموزشی فنی حرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی» امروز (دوشنبه ۱۴ مهر) در جلسه شورای مهارت استان فارس گفت: بیکاری یکی از چالش های موجود در جامعه امروز است که ریشه در تمام معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی جامعه دارد و یکی از بهترین راه هایی که می تواند در مسیر رفع معضل بیکاری گام برداشت توجه به آموزش های مهارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فنی حرفه ای استان فارس اظهار داشت: در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس طی ۶ ماهه گذشته توانستیم بالغ بر پنج میلیون و ۴۵۰ هزار نفر ساعت آموزش ارائه کنیم و این در حالیست که با شیوع بیماری کرونا نیز توانستیم در بخش آموزش خصوصی ۲ میلیون و ۶۰۰ نفر در ساعت آموزش دهیم و علاوه بر این آموزش ها تعاملات بسیار خوبی با سازمان ها و ادارات در حوزه ارائه آموزش ها داشتیم.

وی تصریح کرد: در سیستم آموزش فنی و حرفه ای فارس ۵۰ مرکز دولتی و ۷۵۰ آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای وجود دارد که آموزش ها در دانشگاه ها، کمپ ها، پادگان ها و زندان ها، صنوف و عشایر و... اشاعه می شود.

وی اظهار داشت: در موضوع آسیب های اجتماعی تاسیس اولین مرکز در زندان عادل آباد در فارس انجام شد و ارائه آموزش های مهارتی مستمر در کمپ های ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ صورت گرفته است و تعداد ۸۶۱ نفر در حوزه آسیب های اجتماعی از خدمات آموزشی فنی حرفه ای بهره مند شدند.

کوشکی با اشاره به اینکه استان فارس در حوزه صنایع و صنوف یکی از استان هایی است که در کشور بی نظیر است، گفت: ۲۲ مجوز تاسیس کارگاهی در حوزه صنایع بزرگ و اتاق اصناف در استان داشته ایم و همچنین ۴۲ تفاهم نامه همکاری در سطح استان منعقد شده است.

مدیر کل فنی و حرفه ای فارس اضافه کرد: در حوزه روستایی و عشایری، آموزش های مهارتی در ۲۶۳ نقطه روستایی و عشایری فارس ارائه شده است و انعقاد تفاهم نامه پنج جانبه با سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و مرکز تحقیقات و کشاورزی استان در خصوص کشاورز های نوین از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان انجام شده است.

کوشکی گفت:  در موضوع آسیب های اجتماعی تاسیس اولین مرکز آموزشی و مهارتی در زندان «عادل آباد» در فارس انجام شد و ۸۶۱ نفر در حوزه آسیب های اجتماعی از خدمات آموزشی فنی حرفه ای بهره مند شدند.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: فنی و حرفه ای فارس شیراز فنی و حرفه ای فارس فنی حرفه ای آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان