Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص احتکار نهاده‌های دامی بر روی کشتی، نوسانات نرخ ارز و واردات میوه به کشور در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص احتکار نهاده‌های دامی بر روی کشتی، نوسانات نرخ ارز و واردات میوه به کشور در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

نگهداری ۱۳ کشتی حامل نهاد‌های دامی روی آب با هدف گران‌فروشی| نهاد‌ه‌هایی که انحصاراً در اختیار چند نفر است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس به نقل از هیئتی از این کمیسیون که اخیراً از بندر امام خمینی (ره) بازدید کرده‌اند گفت نزدیک به ۱۲ الی ۱۳ کشتی از نهاده‌های دامی روی آب بود، ولی به دلیل اینکه این نهاد‌ها مقداری در بازار گران شود، تخلیه نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرایی ریزش قیمت ارز| بخشی از دارایی‌های ایران آزاد می‌شود؟

مشاور رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: صحبت‌هایی در خصوص آزاد شدن بخشی از دارایی‌های ایران مطرح شده است و اجرایی شدن آن می‌تواند دست بانک مرکزی را برای مدیریت بازار ارز و تأمین ارز مورد نیاز برای کالا‌های اساسی باز کند.

واردات میوه؛ شوخی عجیب یا داستان تلخ/ رقیب‌تراشی با چه منطقی؟

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران واردات میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا شکری از خرید ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خبر داد،.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکلهای تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.

شکری گفت: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

کد خبر 6088880

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است