Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان روز دوشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی با اشاره به مصوبات نشست‌های این کارگروه در سال جاری افزود: نشست کارگروه ستاد تسهیل در استان طی نیمه نخست امسال ۹۷۰ مصوبه برای رفع موانع تولید و مشکلات طرحهای صنعتی استان داشته است.

وی ادامه داد: این کارگروه در قالب ۶ گروه کاری "تامین مالی، بانکی و تسهیلات"، "انرژی، محیط زیست، شهرکهای صنعتی و زمین"، "زیربنایی و طرحها و سرمایه گذاری"، "امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک"، "امور کشاورزی" و "امور اصناف" ۷۶۰ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کرده که از این تعداد ۴۵۰ پرونده در گروه‌های کاری رسیدگی شده و برای آن مصوبه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی ۶۱۷ مصوبه مربوط به گروه‌های کاری بوده و موضوعاتی که در این گروه‌های کاری به نتیجه نرسیده به نشست اصلی کارگروه ستاد تسهیل ارجاع شده است.

وی افزود: از مجموع ۹۷۰ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان رضوی ۳۴۵ مصوبه اقدام شده و ۶۲۳ مصوبه در دست اقدام است، ۲ مصوبه نیز هنوز پیگیری نشده است.

در این نشست مشکلات مربوط به ۹ واحد تولیدی شامل "عدم ارائه پیش فاکتور جهت خرید ماشین آلات تولیدی، افزایش ظرفیت ایستگاه گاز مجتمع تولیدی از ۴۰۰ مترمکعب به هزار مترمکعب، تامین زیرساختهای گاز جهت طرح توسعه، قطع سهمیه سوخت اعضای اتحادیه از سوی شرکت گاز، استمهال بدهی معوق، استفاده از معافیت مالیاتی با توجه به رفع تعهد ارزی، صدور پایانکار، اجرای مصوبه شورای شهر مشهد، انتقال لوله آب به محل کارخانه و نصب کنتور" مطرح و اقداماتی برای رفع مشکلات آنها مصوب گردید.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت تولید داخلی اخبار کنکور کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان