Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال منتفی شدن انتقال کریس اسمالینگ به آاس رم وجود دارد. ممکن است اشتباهات سریالی مدیران رم، این بار در مورد انتقال کریس اسمالینگ تکرار شود. پس از 3-0 بازنده شدن مقابل هلاس ورونا، ناکامی در جذب میلیک و الشعراوی، این موضوع می تواند شوک دیگری به باشگاه رم وارد کند.

آاس رم و منچستریونایتد سرانجام بر سر انتقال کریس اسمالینگ به توافق رسیدند اما شاید این توافق کمی دیر انجام شده است!

درحالیکه با تایید اکثر منابع؛ آخرین پیشنهاد رم در ساعت پایانی نقل و انتقالات به مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش مورد موافقت منچستریونایتد قرار گرفت و همه منتظر اعلام رسمی این خبر بودند، اما با وجود گذشت 2 ساعت از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ایتالیا، خبری از رسمی شدن انتقال اسمالینگ به رم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تایمز؛ مدارک لازم برای ثبت قرارداد اسمالینگ در سازمان لیگ سری آ، یک دقیقه دیر آپلود شده است. این سیستم هوشمند در ساعت 20:00 به وقت ایتالیا بسته شد اما مدارک اسمالینگ برای پیوستن به رم در ساعت 20:01 به ثبت رسیده و فاقد اعتبار است. جانلوکا دی مارتزیو نیز ضمن تایید ناقص بودن مدارک برای ثبت قرارداد اسمالینگ، تایید کرد یکی از مدارک از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان به موقع برای فدراسیون فوتبال ایتالیا ارسال نشده است. رم با منچستریونایتد و بازیکن به توافق کامل رسیده اما اکنون این مشکل بزرگ پیش آمده است. مدیربرنامه های اسمالینگ مدعی شد هیچ مشکلی بر سر راه انتقال موکلش به رم وجود ندارد و مدارک از سوی آنها به موقع به اتحادیه فوتبال انگلستان تحویل داده شده و مقصر دیر آپلود شدن آن در سیستم سازمان لیگ سری آ، باشگاه رم یا بازیکن نیستند. ایجنت اسمالینگ ضمن انتشار تصویر زیر در توییتر با اطمینان از حضور این بازیکن در تمرینات فردای رم خبر داد.

باشگاه آاس رم درحال رایزنی با فدراسیون فوتبال ایتالیا برای حل این مشکل است.

همچنین بخوانید:

آاس رم با پیشنهاد بهتری برای جذب کریس اسمالینگ اقدام کرده است پائولو فونسکا: رم نمی تواند با فقط 3 مدافع ادامه بدهد و از خرید اسمالینگ مطمئن هستم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتقال کریس اسمالینگ آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا