Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه ساخت پردیس سینمایی امید در قرچک بین سازمان سینمایی کشور و مسئولان این شهرستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه امضای تفاهم‌نامه ساخت پردیس سینمایی امید در قرچک طی نشستی با حضور خطیبی فرماندار شهرستان، حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی کشور، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار قرچک، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و دیگر مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قرچک در این جلسه گفت: پردیس سینمایی امید با ۳ سالن و پیش‌بینی ۳۰۰ صندلی جنب پارک جنگلی زیباشهر با محوریت شهرداری قرچک احداث خواهد شد.

بهمن خطیبی افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی باعث توسعه فرهنگی مناطق و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی بیان کرد: جمعیت شهرستان قرچک روز به روز در حال افزایش است و باید برای این میزان جمعیت خدمات مختلفی ارائه شود.

خطیبی اظهار داشت:  برای توسعه و آبادانی شهرستان قرچک، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بسیاری در دست احداث است اما ساخت پروژه‌های فرهنگی نیز برای فرمانداری، شهرداری و شورای شهر جزو اولویت‌ها بوده چرا که این شهرستان دارای مردمی علاقه‌مند به فرهنگ و هنر است.

فرماندار قرچک یادآور شد: هر شهری که به فرهنگ بها داده و به این مقوله توجه بیشتری داشته باشد، قطعاً آینده بهتری خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرچک پردیس سینمایی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس