Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه برنامه تیتر امشب شبکه خبر طی تماس تلفنی با اشاره به اینکه آمار از لحاظ موارد شناسایی جدید بیشتر از دوره اول بوده است، افزود: میزان مرگ به دلیل کرونا امروز زیاد بود و لذا این موضوع نشان می‌دهد که در وضعیت بحرانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای‌ است که بیمارانی که احتیاج به بستری شدن دارند تخت برای آن‌ها پیدا نمی‌کنیم، ۱۰۵ بیمارستان مشغول پذیرش بیماران کرونایی در تهران هستند، اما با این وجود تخت برای بستری شدن بیماران در سطح شهر تهران نداریم، متاسفانه ما شرمنده مردم هستیم که مراجعه می‌کنند.

طبرسی با اشاره به اینکه ما بیماری را در راهرو‌ها نگه نمی‌داریم، ادامه داد: ما برای جابه جایی مجبور هستیم که به آن‌ها اکسیژن بدهیم بنابراین در جا‌هایی دستگاه اکسیژن را قرار داده‌ایم تا مشکل تنفس بیماران را تا حدودی برطرف کنیم و تا جایی که برای ما مقدور است به آن‌ها کمک می‌کنیم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در شهر تهران، تخت بستری برای بیماران کرونایی نداریم، گفت: روزانه حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر نیاز به بستری دارند که به دلیل کمبود تخت، مجبور به اعزام آن‌ها به سایر بیمارستان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

تهران از رنگ قرمز عبور کرده و سیاه شده است / اعمال قانون قطعا موثر است اعمال محدودیت‌ها باید حداقل ۲ هفته باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان