Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:48:06 GMT

سرنوشت نامعلوم وضعیت سلامت تیم حفاظتی ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۰۷۸۰

سرنوشت نامعلوم وضعیت سلامت تیم حفاظتی ترامپ

ترامپ در حالی روز گذشته با نقض دستورالعمل های بهداشتی با سوار بر ماشین میان حامیان خود رفت که سرویس مخفی آمریکا از سرنوشت وضعیت سلامت تیم حفاظتی ترامپ که همراه وی بوده اند خودداری می کند.

به گزارش مشرق از شبکه ان بی سی، رییس جمهوری آمریکا در حالی روز یکشنبه با خروج از بیمارستان والتر رید به جمع هواداران خود رفت که هیچ خبری در مورد سرنوشت تیم حفاظتی وی که در ماشین با وی بوده اند نیست و مشخص نیست که آیا آنان هم اکنون در قرنطینه به سر می برند یا نه؟

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در پاسخ به این سوال به شبکه ان بی سی گفت: سرویس مخفی درباره وضعیت محافظان و روشهای خاص در مورد ماموریت محافظتی گفتگو نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته نیز بعد از آنکه آزمایش کرونا ترامپ مثبت اعلام شد، سرویس مخفی آمریکا در مورد آنکه چه تعداد از کارکنان این بخش گرفتار کرونا شده اند، هیچ اطلاع رسانی انجام نداد.

سرویس مخفی آمریکا نهادی امنیتی تحت نظارت دولت فدرال ایالات متحده است که علاوه بر حفاظت امنیتی از جان دولتمردان بلندپایه این کشور و شخصیت‌های عالی‌رتبه خارجی مقیم یا میهمان در ایالات متحده، مسوول مقابله با تخلفات مالی عمده و جعل اسکناس واحد پول آمریکا است.

خودداری سرویس مخفی آمریکا در مورد انتشار وضعیت سلامت کارکنان این بخش امنیتی در حالی صورت می گیرد که وزارت امنیت داخلی آمریکا و سازمان اجرایی مهاجرت و گمرک تا کنون بارها در مورد وضعیت سلامت و شمار کارکنانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند اطلاع رسانی کرده اند.

با خروج ترامپ از بیمارستان و ملحق شدن به هواداران، «جیمز فیلیپس» از پزشکان بیمارستان والتر رید درباره این اقدام ترامپ به سی ان ان گفت: این نقض آشکار دستورالعمل های «مرکز کنترل و پیش گیری بیماری آمریکا» (CDC) می باشد.

این پزشک آمریکایی افزود: چه با ماسک و چه بدون ماسک قرار گرفتن درخودرویی که دیگر محافظان ترامپ نشسته اند کاری مخاطره آمیز بوده است، چراکه این ویروس از سوی فرد مبتلا در در محیط بسته این خودرو به گردش در آمده و دیگر افراد حاضر در آن نیز درمعرض خطر ابتلا به این ویروس قرار می دهد.

وی گفت: این افراد نیز مظنون آلوده شدن به کووید-۱۹ بوده و باید به مدت دوهفته در قرنطینه به سر برند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ترامپ شبکه ان بی سی مشرق بیمارستان والتر رید سرویس مخفی آمریکا ویروس کرونا سرویس مخفی آمریکا وضعیت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست امروز، شاخص کیفیت هوای شهر شیراز ساعت یازده امروز عدد۶۴ (وضعیت شاخص: قابل قبول) است.
شاخص کیفیت هوا AQI، کیفیت هوا را در شش دسته قرار می‌دهد که هر دسته را به سطوح مختلف سلامت انسان مربوط می‌سازد.
این شش دسته به شرح زیر است:
پاک: میزان AQI در این حالت بین ۰ و ۵۰ است. کیفیت هوا رضایت بخش است و آلودگی هوا بی خطر یا کم خطر است.
قابل قبول: میزان AQI در این حالت بین ۵۱ تا ۱۰۰ است. کیفیت هوا قابل قبول است اگرچه بعضی از آلاینده‌ها ممکن است برای تعداد بسیار کمی از افراد با ملاحظات بهداشتی خاص همراه باشد به عنوان مثال کسانی که نسبت به ازن حساسیت ویژه‌ای دارند ممکن است علائم تنفسی از خود بروز دهند.
ناسالم برای گروه‌های حساس: میزان AQI در این حالت بین ۱۰۱ و ۱۵۰ است. بعضی از افراد گروه‌های حساس ممکن است اثرات بهداشتی خاصی را تجربه کنند. برای مثال مردمی که دارای بیماری ریه هستند نسبت به عموم مردم خطرات بیشتری را از مواجهه با ازن متحمل می‌شوند، اما مردمی که بیماری ریوی یا قلبی دارند خطر بیشتری را از مواجهه با ذرات معلق متحمل می‌شوند. ولی وقتی آلودگی هوا در این سطح قرار دارد عموم مردم تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.
ناسالم: هر فردی ممکن است اثرات بهداشتی AQI بالا را زمانی که مقدار آن بین ۱۵۱ و ۲۰۰ است، تجربه کند. اعضای گروه‌های حساس بیش از سایرین اثرات جدی را بر سلامت خود تجربه می‌کنند.
خیلی ناسالم: در این حالت AQI بین ۲۰۱ تا ۳۰۰ قرار دارد و هشداری برای سلامتی بحساب می‌آید و بدین معنی است که هر کسی ممکن است اثرات جدی تری را بر سلامت خود تجربه کند.
خطرناک: AQI در این وضعیت از ۳۰۰ بالاتر است و اخطاری جدی برای سلامت انسان و اعلام وضع اضطراری است. در این وضعیت احتمالا تمام افراد جامعه تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!