Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقبال از من به گونه ای بود که انگار یک سال در پرسپولیس بازی کرده ام. از لحاظ فوتبالی شروع کار سخت بود. یک بازی دوستانه با شهرخودرو داشتیم و سپس رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. تمام بازیکنان اعتقاد داشتند پرسپولیس کارهای بزرگی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ سال پیش در استادیوم بازی پرسپولیس را دیدم و عکس آن در فضای مجازی پخش شد. چند بار زمین خوردم و بلند شدم. هدفم از اول پرسپولیس بود.

او گفت: از گل محمدی تشکر می کنم. ماساژور، دکتر و تمام افراد پشت پرده تلاش کردند. تمام بازی ها برای ما حکم فینال را داشت. دقیقه یک و ۹۰ وحید امیری یکی بود. خیلی با دوندگی های خودش به من کمک کرد. امیری پسر دوست داشتنی و با ادبی است.

آل کثیر بیان کرد:۶ یا ۷ سال پیش بود که مقابل سیاه جامگان آن خوشحالی گل (کوچک کردن چشم) را انجام دادم. اگر کسی را با این خوشحالی ناراحت کردم عذرخواهی می کنم.

آل کثیر تصریح کرد: داخل آسانسور بازیکنان به من گفتند که محروم شده ام. وقتی پایین آمدم یحیی گل محمدی به شدت ناراحت بود. او موضوع محرومیت را به من گفت. در آن لحظه مظلومیت تیم را در چشم بازیکنان دیدم. گل محمدی بغض کرده بود و مثل یک پدر تیم را جمع کرد. غیرت خریدنی نیست و دیدم که بچه ها فقط برای پیروزی به میدان رفتند. ۱۰ نفره شدیم و تیم حریف را بردیم. درست است که من قربانی شدم و از آقای گلی فاصله گرفتم اما مهم پیروزی تیم بود.

او گفت: خیلی از مردم مثل آن پسر بچه گل فروش از پیروزی ما خوشحال شدند. از روز اول رفاقت را بین بازیکنان دیدم. من با کنعانی زادگان هم اتاق بودم. به کنعانی زادگان گفتم خوشحالی گلت را برای بازی آخر نگه‌دار. از همشهری های خوزستانی خودم تشکر می کنم. فقط در زمین می توانم محبت ها را جبران کنم. از تمام آبادانی ها تشکر می کنم زیرا با وجود یک سال سخت از لحاظ مالی، سال خوبی را از نظر فوتبالی داشتیم.

آل کثیر اظهار داشت: در بازی دوم روی صحنه پنالتی مصدوم شدم. با عکس گرفتن مشخص شد که انگشتم شکسته است. بعد از اینکه چنین وضعیتی رخ داد نمی شد بازی کرد اما به گل محمدی گفتم که انگشت خودم است و دوست دارم بازی کنم. تیمی که می خواهد قهرمان شود، سر هم می دهد. در بازی با الشارحه به وحید امیری گفتم مصدوم هستم و جور من را بکش.

او بیان کرد: من با اسکوچیچ کار کرده ام . او از نظر فنی فوق العاده است. یک سال کاری با اسکوچیچ به اندازه ۱۰ سال روی کار من تاثیر گذاشت.

آل کثیر گفت: خیلی از من حمایت شد و دوست دارم که ایستاده از تمام ملت ایران تشکر کنم . مهاجمان النصر سطح فوق العاده ای داشت اما مدافعان ما به خوبی این بازیکن را مهار کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گل محمدی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند

به گزارش همشهری آنلاین حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد. ابتدا باشگاه پرسپولیس با تنطیم شکایتی، توهین کنندگان به بانوان هوادار تیم خود را محکوم کردند و در ادامه سپاهان هم از این تیم و تماشاگرانش شکایت کرد.

علیرضا اشرف از شکایت سپاهان انتقاد کرد و یک استوری در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

کد خبر 848933 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان