Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@10:44:31 GMT

پل‌های عابر پیاده نباید مسقف باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۲۰۶

پل‌های عابر پیاده نباید مسقف باشند

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه پل‌های عابرپیاده در سطح منطقه و شهر تهران بر اساس دستورالعملی که ابلاغ شده نباید سقف داشته باشند، گفت: این اتفاق به دلیل جلوگیری از تجمع معتادان و کارتن خواب‌ها بر روی پل‌های عابر پیاده است.

وی ادامه داد: همزمان با بارش باران و برف و به منظور جلوگیری از تجمع آب بر روی پل‌های عابر پیاده و خودداری از بروز مشکلات برای شهروندان اقدامات لازم در این رابطه را انجام خواهیم داد، اما نمی‌توان برای آن‌ها سقف یا سایه بانی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۳ تهران تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی شهرداری تهران در زمان‌های بحران و بارش برف از خودرو‌های مکانیزه، کامیون و لودر استفاده می‌کنیم و تمام اقلام مورد نیازی که از سال گذشته تهیه شده در انبار‌ها موجود هستند و اگر کالایی نیاز باشد تا قبل از آبان ماه خریداری و تحویل خدمات شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در سال جاری و در فصل بارش مسأله آبگرفتگی معابر را نخواهیم داشت، گفت: به جرأت می‌توان گفت که منطقه ۱۳ رتبه یک در این زمینه را دارد و در خیابان‌ها آبگرفتگی رخ نمی‌دهد و این هم به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه و لایروبی‌ها و کانال‌هایی است که در این منطقه وجود دارند و در سال گذشته یک بار این اتفاق رخ داد که آن هم به دلیل اشتباه منطقه همجوار بود.

رحمان زاده با بیان اینکه برخی شهروندان زباله‌ها را به داخل جوی‌های آب می‌ریزند، گفت: با اینکه این موضوع از سوی برخی شهروندان رعایت نمی‌شود، اما نیروهای شهرداری به صورت مداوم بحث بررسی جوی‌ها و نهر‌ها را انجام می‌دهند تا در مواقع بارندگی مشکلی رخ ندهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارش باران بارش برف شهرداری رحمان زاده پل های عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود