Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:09:29 GMT

۶ میلیارد سرقت در زمان مرخصی از زندان در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۳۳۱

۶ میلیارد سرقت در زمان مرخصی از زندان در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پول، طلا، دلار، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط اعضای یک باند ۳ نفره انجام شده و متهمان برای انجام نقشه خود از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای پلاک سرقتی بوده استفاده کرده و بعد از اطمینان از خالی بودن منزل مورد نظر خود با شیوه تراس روی و تخریب درب آپارتمان وارد آن شده و اقدام به سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پس از تکمیل شدن تحقیقات، تیم‌های ویژه‌ای در این خصوص فعال شده و به جستجوی خودروی سارقان پرداخته که در نهایت خودروی مذکور در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف شد.

ترکیان بیان داشت: در این عملیات هر ۳ متهم دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به ۴ فقره سرقت اموال منازل شهروندان با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان این سرقت‌ها را در زمان مرخصی خود از زندان مرتکب شده بودند اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: پس از اعتراف صریح متهمان به جرایم ارتکابی خود همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان مرخصی از زندان اصفهان سرقت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال این کلان‌شهر در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، همچنین بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها در شهر اصفهان اظهار کرد: بخشی از تأخیر در اجرای پروژه‌ها مربوط به الزامات پیش از اجرا از جمله طراحی، تملک و ابلاغ طرح است، با انجام این موارد طرح به مرحله تأمین اعتبار، مناقصه، انتخاب پیمانکار و اجرا می‌رسد.

وی با بیان اینکه دلیل زمان‌بندی پروژه‌ها، اولویت‌بندی آن‌ها با توجه به نقدینگی شهرداری است، افزود: در هفته جاری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها از جمله اداره کل طراحی، نمایندگان معاونت‌ها و مناطق شهرداری، زمان‌بندی پروژه‌های جدید و بازنگری زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام دارای بودجه مصوب در ۱۴۰۳ مناطق ۶، ۳ شهرداری، همچنین معاونت‌های شهرسازی، برنامه‌ریزی، فرهنگی، عمران، ترافیک و خدمات شهری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها و در ادامه زمان‌بندی پروژه‌های مناطق ۵، ۱، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۲ و ۸، ۱۵، ۴، ۷، ۱۲، ۹، ۱۳ و مدیریت ناژوان بررسی شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام پروژه‌های شهرداری را روی سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های شهرداری اصفهان «سیگما» تعریف کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق این سامانه مقدمات، ساختار و زمان‌بندی هر پروژه انجام گرفت؛ بعضی پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای بعضی پروژه‌های بزرگ تا سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

اعتصامی گفت: زمان‌بندی پروژه‌ها منجر به تسریع در اجرای آن‌ها می‌شود و به ما در بهره‌برداری سریع‌تر از آن‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعددی برای تخصیص و تأمین اعتبار برگزار و طبق دستورالعمل‌های بالادستی عمل می‌کنیم، البته جلسات کنترل پروژه کمرنگ بود و به همین دلیل مقرر شده است با جدیت بیشتری برگزار شود تا فرصت‌های طلایی را از دست ندهیم.

اعتصامی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون بررسی زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

کد خبر 747440

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز