Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه النصر عربستان پس از قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بابت استفاده نماینده فوتبال باشگاهی ایران از خریدهای تابستانی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد.

باشگاه النصر عربستان جذب هفت بازیکن توسط پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی و استفاده از آنها در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را مغایر با حکم فیفا در خصوص محرومیت سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای بررسی این موضوع از فیفا استعلام گرفته است تا در جریان جزئیات حکم محکومیت پرسپولیس در پرونده برانکو قرار بگیرد.

AFC در حالی پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس را بررسی می کند که تا روز دوشنبه هیچ درخواست رسمی از نماینده فوتبال ایران برای ارائه مدارک نداده است.

رفتار عجیب کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی است که این نهاد ورزشی قصد دارد تا امروز درباره این پرونده تصمیم گیری کند.

کد خبر 5040619 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تکواندو کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران السد قطر ویروس کرونا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از رضا درویش و حسین بادامکی

باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

طرفداری | باشگاه سپاهان از رضا درویش مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان نوشت: «با توجه به اتهامات تکراری و صحبت‌های کذب مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص باشگاه سپاهان که بارها از طریق مبادی رسمی به آنها پاسخ داده شده و نیز گفت‌وگوی هر دوی آنها پس از انشای رأی کمیته انضباطی فدراسیون که هیچ نشانه‌ای از عذرخواهی و قبول مسئولیت ندارد، باشگاه سپاهان شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

 با توجه به اینکه برخی از این اظهارات، خارج از حدود فوتبال است، باشگاه سپاهان از طریق نهادهای قضایی خارج از فوتبال نیز اقدام حقوقی لازم را صورت خواهد داد. اتهاماتی نیز در این مصاحبه‌ها متوجه فدراسیون فوتبال گردیده که مطابق با قانون، مرجع پاسخگویی و رسیدگی به آنها فدراسیون فوتبال خواهد بود.»

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه سپاهان از رضا درویش و حسین بادامکی
  • شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس
  • باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس شکایت کرد
  • بادامکی: طوری نباشد که فقط ما بدون تماشاگر بازی کنیم
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد