Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:15:28 GMT

مرد چینی همسرش را در پخش زنده شبکه مجازی سوزاند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۶۵۹

مرد چینی همسرش را در پخش زنده شبکه مجازی سوزاند +عکس

 اعتمادآنلاین: به نقل از روزنامه میرور، یکی از شخصیت‌های مشهور شبکه مجازی چین که به لامو معروف است در حالی که مشغول گفتگو با طرفداران خود بود مورد حمله همسر سابقش قرار گرفت و جان سپرد.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد همسر سابق لامو زمان پخش مستقیم برنامه به خانه او حمله کرده و در حالی که دیگر اعضای خانواده را با چاقو تهدید کرده ظرف بنزین همراهش را روی لامو ریخته و او را به آتش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکی قانونی اعلام کرد در این تهاجم ابتدا شوهر سه ضربه چاقو به لامو وارد کرده و بعد از آن رویش بنزین ریخته و او را به آتش کشیده به طوری که این زن با سوختگی ۹۰ درصد به بیمارستان رسیده بود.

کاربرانی که پخش مستقیم این شخصیت معروف را پیگیری می‌کردند، گفتند: او ابتدا در حال صحبت با ما بود، اما بعد از آن فقط صدای درخواست کمکش به گوش می‌رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرد چینی پخش زنده شبکه مجازی آتش زدن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، راهی محل حادثه شدند.

در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی  مشاهده شد که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

به این ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

طبق تحقیقات انجام شده، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

 با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • (ویدئو) پخش اذان از گوشی کارشناس شبکه BBC وسط پخش برنامه زنده
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟