Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@12:31:24 GMT

رانندگان زن در زاهدان کمتر به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۶۸۸

رانندگان زن در زاهدان کمتر به کرونا مبتلا شدند

نوشین حسابی مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هر چند از ۳۰۰۰ تاکسیران فقط ۸۰ نفر از رانندگان زنان هستند اما از این تعداد نیز رانندگان زن زاهدانی کمتر به کرونا مبتلا شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه توصیه های  بهداشتی با بیسیم از مرکز به رانندگان اعلام می شود رعایت نکات بهداشتی و نصب کاور حفاظتی از راه‌های کنترل این ویروس در بین رانندگان زن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشین حسابی مقدم بیان کرد: نزدیک به ۵۰ نفر از بانوان از ۷ صبح تا حدود ۹ شب مشغول جابجایی بانوان زاهدانی هستند که ۱۲ نفر نیز در سه شیفت کاری مشغول پاسخگویی و اعلام مکان جغرافیایی شهروندان به رانندگان هستند.

مشاور امور بانوان شهرداری ادامه داد: حضور رانندگان در کنار افراد مختلف و در مسیرهای متعدد و پمپ‌های بنزین خطر ابتلاء رانندگان به کرونا را افزایش می دهد و باعث بیکاری موقت آنها می شود ضمن اینکه گلایمندی رانندگان از تسهیلات خرید خودرو نیز باید بررسی شود.

حسابی مقدم گفت: در بازدیدی که  توسط امور بانوان شهرداری و سعید ریگی مسئول امور حمل و نقل مسافر شهرداری انجام شد مسائل و مشکلات رانندگان از جمله پیگیری موارد خرید و تهیه لوازم یدکی، لاستیک و سایر ملزومات خودرویی آنها مورد بحث و پیگیری قرار گرفت. "نصیبه بامدی " مدیرعامل شرکت تاکسیرانی بانوان نیز مشکلات شرکت و رانندگان را تشریح کرد.

وی بیان کرد: رانندگانِ زنِ تاکسی در همه برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر حضور فعال دارند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زن زاهدان بانوان کرونا رانندگان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی کریمی امین،گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی سطح حوزه شهرستان زاهدان، پنج تن قند احتکاری کشف کردند و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه دو میلیاردو ۴۵۰هزار ریال است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تعیین مرکز «غربالگری کرونا و آنفلوانزا» در زاهدان
  • معرفی فینالیست‌های اسکواش بانوان «گرگان جونیور»
  • «دورهمی فرشته‌ها» در باغ بانوان صدف اصفهان
  • حصارکشی پارک لاله به‌زودی برداشته می‌شود/در قیطریه مسجد ساخته می‌شود اما با متراژ کمتر/ شهرداری نمی‌تواند مدعی محرمانه بودن قرارداد با چینی‌ها باشد
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • اتلاف روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت 10 با حجم رایگان
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد