Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال تولی، گفت: پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ مبنی بر الزام به درج خود اظهاری تولید کنندگان ماسک واحدهای غیر صنعتی (صنفی و گروه‌های جهادی ) در پورتال imed.ir، با توجه به اینکه کشور در حال حاضر از توانمندی مناسبی برای تولید انواع ماسک‌های حفاظتی برخوردار است و نظر به اهمیت ارتقا سطح کیفیت تولیدات ماسک و به منظور ساماندهی و ارتقا کیفی تولید ماسک درخواست خود اظهاری تمامی واحدهای تولیدی که تا ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ اعلام آمادگی نمودند، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق با مصوبه ستاد لجستیک کرونا وزارت صمت از تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ امکان درج خود اظهاری در سایت imed.ir متوقف شده و شرکت‌های متقاضی تولید ماسک غیر صنعتی تا اطلاع ثانوی لینک درخواست خود اظهاری بسته شده است، با توجه به منطقه جغرافیایی محل تولید می‌توانند طبق روال معمول از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه ساخت ماسک و کد IRC مربوطه اقدام نمایند.

تولی تاکید کرد: واحدهایی که تا کنون نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام و دارای کد رهگیری قابل نمایش در سایت هستند، مکلف به رعایت ضوابط بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوطه بوده و توسط بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و شرکت‌های بازرسی منتخب مورد بررسی و بازدید قرار می‌گیرند و در صورت عدم رعایت ضوابط اعلامی ضمن حذف کد رهگیری مربوطه از سایت imed.ir با واحد مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: واحدهای متقاضی که تمایل به تولید دارند می‌بایست از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام به اخذ پروانه ساخت و کد irc نمایند.

تولی افزود: فرآیند و زمانبندی اخذ تاییدیه پروانه ساخت و کد IRC برای واحدهای دارای کد رهگیری خود اظهاری ماسک نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: هرگونه فروش ماسک به واحدهای تشخیصی و درمانی صرفاً توسط تولید کنندگان دارای کد IRC مجاز است.

کد خبر 5041100

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ویروس کرونا واکسن آنفلوانزا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی سیما سادات لاری آمار کرونا سازمان بیمه سلامت سالمندی دیابت کووید 19 علیرضا زالی تغذیه بیماری های قلبی و عروقی دانشگاه علوم پزشکی تهران خود اظهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته