Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی برهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنفی استان سمنان در این مدت در این خصوص مشمول دریافت اخطار پلمب شدند.

وی بیان کرد: ۴۳ هزار بازرسی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال توسط بازرسی و نظارت بر اصناف استان سمنان انجام شد.

برهانی تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار بازرسی مشترک با ماموران پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی استان، ۱۴ هزار و ۹۰۰ بازرسی با کارشناسان مرکز بهداشت استان و هشت هزار و ۷۰۰ بازرسی با بسیج اصناف در بازار و شهرها با همکاری دستگاه‌های مرتبط و بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از واحدهای صنفی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: بیش از ۶۴۰ پرونده در پی بازرسی در قالب گشت‌های مشترک استان تشکیل شد.

برهانی تاکید کرد: واحدهایی که براساس گزارش‌های مردمی و سازمان‌های متولی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، اخطار گرفتند و ۴۵۰ واحدی که پس از دریافت اخطار اقدامی برای رعایت موازین بهداشتی نکرده بودند، پلمب شدند.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد.

برچسب‌ها کرونا سمنان اصناف فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سمنان اصناف فاصله گذاری اجتماعی کرونا سمنان اصناف فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • پلمب سه خط تولید سوسیس و کالباس در قم
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند