Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:31:29 GMT

نفت به آسارا می رسد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۱۹۴۹

نفت به آسارا می رسد

علی صادق کمالی، بخشدار آسارا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به نیاز و درخواست مردم آسارا مبنی بر کمبود سوخت نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع در این بخش گفت: با توجه به  جلساتی که با شرکت پخش فراورده های نفتی البرز برگزار شد، مقدار سهمیه سوخت نفت سفید در مهر ماه سال جاری  با سهمیه فوق العاده، هرخانواده هزار لیتر شارژ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار آسارا  افزود: با قول و مساعدت مدیرکل شرکت پخش فراورده های نفتی البرز مقرر شد که در آبان ماه سال جاری، سهمیه ۱۰۰ هزار لیتری  نفت سفید به خانواده های آسارایی تخصیص پیدا کند. 

کمالی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد کپسول گاز، برای هرخانواده آسارایی چهار کپسول گاز است که با مصرف واقعی خانگی همخوانی ندارد که از طریق ستاد کالای  قاچاق کشور این موضوع در دست برسی است تا افزایش کپسول گاز برای مردم بخش آسارا صورت گیرد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع سوخت شرکت ملی نفت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟