Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب شریف در گفت و گو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را بنام افراد حقیقی و حقوقی خوشنام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متناسب با رشته‌های تخصصی، این جوایز به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت‌های خاص و اثرگذار باشند، اعطا می‌شود.

به گفته حبیب، در این راستا مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام به اعطای جایزه بورس تحصیلی مرحوم حاج محمد ممتحن در زمینه طراحی لباس و دوخت کرده است؛ طی این فراخوان، از متقاضیان دارای شرایط دعوت به عمل می‌آید که در سامانه www.shiraz-feca.ir تا تاریخ ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ثبت نام و اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات خود کنند.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس به شرایط متقاضیان شرکت در این فراخوان اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مرکز آموزش عالی در مقطع کاردانی و کارشناسی با سابقه تحصیلی نیمسال سوم به بالا در رشته طراحی، دوخت و سایر رشته‌های پوشاک (غیر از کیف و کفش) که دارای نمونه کار برجسته ای در زمینه طراحی و دوخت و یا به صورت ترکیبی بر پایه طراحی و دوخت با سایر هنرهای پوشاک هستند، که حداقل توسط یکی از اساتید دانشجویان مورد تأیید واقع شده باشد.

وی ۲ شرط برای این منظور اعلام کرد و افزود: دانشجویانی که معدل دروس تخصصی آنها ۱۸ به بالا و دانشجویانی که جز ۱۰ نفر برتر آزمون سراسری کشوری باشند.

شریف تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند به صورت فردی (با نمونه کار فردی) یا تیمی (با نمونه کار تیمی) ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اولویت با افرادی است که به صورت تیمی شرکت کنند، ادامه داد: در یک دوره، افرادی که به صورت تیمی شرکت می‌کنند، دیگر نمی‌توانند به صورت فردی شرکت کنند.

شریف با این حال اعلام کرد: هر فرد یا گروه متقاضی می‌تواند حداکثر ۲ نمونه کار تأیید شده را جهت شرکت در جایزه معرفی کند.

به گفته مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس، نمونه کارهایی که دارای قدرت کارآفرینی و ارائه در بازار باشند، دارای اولویت هستند.

وی اضافه کرد: متقاضیان جایزه یادشده می‌توانند هنگام درج اطلاعات خود در سامانه، تصویر موارد نمونه کاری خود را در قسمت «سایر» بارگذاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زنده یاد استاد ممتحن (۱۳۰۲-۱۳۸۷) از دوزندگان پیشکسوت و پیشگام، پاک نهاد و مردم دار شیراز بود که از ۵ سالگی به کار کردن پرداخت. تحت نظر مرحوم استاد اتحاد، دوزندگی را به کمال فرا گرفت و در سال ۱۳۳۸ مغازه دوزندگی خود را در خیابان لطفعلی خان زند برپا کرد.

کد خبر 5041119

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز صنعت پوشاک جوانان نخبه حبیب شریف ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا اربعین 99 بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه هفته دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی مجمع خیران نخبه پرور نمونه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خانم بخشی‌زاده اقدم با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته شیمی تجزیه از دانشگاه تبریز گفت: برای انجام یک تجزیه شیمیایی مراحل متعددی شامل آماده‌سازی نمونه، جداسازی، شناسایی، اندازه‌گیری و تحلیل داده‌ها انجام می‌شود. با وجود پیشرفت‌های چشمگیری که امروزه در زمینه دستگاه‌های تجزیه‌ای، اندازه‌گیری و تحلیل داده‌ها به‌وجود آمده است، مرحله آماده‌سازی نمونه هنوز هم مرحله‌ای چالش برانگیز در یک فرایند تجزیه‌ای است و اغلب بیشترین زمان، هزینه و نیروی انسانی صرف همین مرحله می‌شود.

وی ادامه داد: با استفاده از روش‌های آماده‌سازی نمونه، مواد مورد نظر از بافت نمونه جدا و تا حد ممکن تغلیظ می‌شوند و با حذف یا کاهش مزاحمت‌های موجود، کارایی و گزینش‌پذیری روش‌های تجزیه‌ای افزایش می‌یابد.

این محقق و پژوهشگر در ادامه بیان کرد: هدف اصلی از این فعالیت پژوهشی، تهیه جاذب‌های جدید کربنی با استفاده از مواد ارزان‌قیمت، دوست‌دار محیط زیست و در دسترس مانند سلولز است. این روش‌ها در تجزیه‌های منطبق بر شیمی سبز به‌منظور دستیابی به مقادیر ناچیز انواع مختلف نمونه در نمونه‌های دارای بافت‌های متنوع شامل نمونه‌های آبی و غذایی نیز کاربرد دارند.

وی تصریح کرد: روش‌های پیشنهاد شده در این طرح، دارای دقت و صحت بالا، محدوده خطی وسیع، حد تشخیص پایین و زمان تجزیه کوتاه است و با نتایج به‌دست‌آمده از این پژوهش، می‌توان به دیدگاه جدیدی در زمینه استخراج انواع آفت‌کش‌ها دست یافت.

بخشی‌زاده اقدم در ادامه تصریح کرد: همچنین نتایج به‌دست‌آمده از این تحقیق، در سازمان غذا و دارو و صنایع غذایی برای اندازه‌گیری باقی‌مانده نمونه‌های مختلف هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و زمینه را برای تجزیه آنها تسهیل کند.

«تهیه جاذب‌های جدید کربنی بر پایه سلولز و استفاده از آنها در استخراج و پیش‌تغلیظ انواع مختلف آلاینده‌ها از نمونه‌های آبی» عنوان رساله دکتری مهری بخشی‌زاده اقدم است که با راهنمایی میرعلی فرج‌زاده و حمایت بنیاد ملی علم ایران به پایان رسانده است.

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • معرفی روشی برای شناخت بیشتر آفت‌کش‌ها
  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده