Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن کرمیان عضو سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و تیم ملی بزرگسالان هندبال کشورمان که با فیزیک بدنی مناسب از این رشته در کشورمان محسوب می‌شود و به تیم هندبال آر کی بیلووار سوپر لیگ هندبال کرواسی پیوست تا همانند گذشته شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کرمیان هندبالیست کرمانشاهی سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان، مارون اهواز، منیزیم فردوس، زاگرس اسلام آباد غرب و آر کی پلیستر لیگ مقدونیه را در کارنامه خود دارد.

 تیم آر کی بیلووار کرواسی  پارسال در رتبه پنجم سوپر لیگ کرواسی قرار گرفته است که این لیگ هم با ورود ویروس کرونا نیمه کاره به پایان رسید و مدیران این تیم امسال برای بهبود شرایط در جدول مسابقات به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم خود هستند و با جذب کرمیان ملی پوش کرمانشاهی و چندین بازیکن دیگر از کشور‌های مختلف می خواهد حضوری قدرتمند در لیگ امسال داشته باشند.

 این تیم در هفته پیش رو با تیم دابراوا که از تیم‌های خوب لیگ کرواسی است بازی دارد که با صادر شدن کارت بازی محسن کرمیان نیز می تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند